IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia Bigster ще стане Renault Grand Duster

Бъдещият кросоувър се првръща в бюджетна алтернатива на Skoda Kodiaq и Nissan X-Trail

През 2025 година румънският производител Dacia ще представи новия си флагман – голям кросоувър с името Bigster, както и още два модела. Марката обаче не е представена на доста пазари, на които този автомобил ще се появи под друг бранд – Renault.


Renault Grand Duster


Как би изглеждал подобен модел? Свое предложение за това дава студиото Kdesign. Неговите художници взимат за основа Dacia Bigster и я превръщат в Renault. Решетката на радиатора е от кросоувъра Koleos, а фаровете и оптиката напомнят за съвременните модели на Volvo. Долната част на броните пък съдържат черти на Duster.

Линиите на капака изглеждат плавно и придават динамичен образ на автомобила. Външните огледала са обтекаеми, а дръжките на вратите имат реалистичен дизайн. Задната част на кросоувъра е почти еднаква с тази на Volvo XC40. Серийния вариант ще изглежда различно, но е известно, че той също ще използва платформата CMF-B, която е в основата на новите Dacia Logan и Sandero, Renault Clio и Captur, а също така Nissan Juke и Note.


Renault Grand Duster


Кросоувърът, който би трябвало да се казва Renault Grand Duster, ще получи бензинови двигатели и поне един хибриден агрегат. Дизели не се предвиждат. Основни конкуренти на модела ще бъдат Skoda Kodiaq и Nissan X-Trail, но „французинът“ трябва да ги изпревари благодарение на достъпната си цена.

Снимки: Kdesign

0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Поне една марка е останала която си прави автомобилите достъпни, жалко, много жалко.
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    BG citizen ( преди 1 година )
    До 2025 - а, я камилата, я камиларя, а може би и седлото на камилата.....Ако ще спират ДВГ- тата от 2030 - а, струва ли си да се продава само за 5 години?! Няма логика....Коментирайте, ще е интересно да чуя и други мнения господа.
  • #8
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    качеството на волвото е същото като на неудачиятарадвайте се на живота докато не сте си купили волводжереми кларксон
  • #7
    3 rate up comment 6 rate down comment
    до 6-ти ( преди 1 година )
    Ами явно е разработка на китайския клон на Рено, нали голямото шефче от рено каза , че ще подобрят финансовите резултати като дори в ЕС ще пишат моделите на Дачия и китайките с марката Рено .
  • #6
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълно копие на Волво, по-зле са от китайците тия мамалиги
  • #5
    4 rate up comment 9 rate down comment
    ! ( преди 1 година )
    тва е спец-модел за най-увредените!
  • #4
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Демек ... ( преди 1 година )
    голям Задръстер, за най-големите задръстеняци! )))
  • #3
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Наско ( преди 1 година )
    Абе хора, не става само с турбо, трябва и обем. А електромоторът така оскъпява, че масовото каране на нови автомобили в родината ни още повече се отдалечава. Някой да мисли, че държавата /особено сегашните ***/ ще дават субсидии за хибриди или електрички? Аз лично - не. Тук просто няма далавера.
  • #2
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като искаш ДВГ нещата отиват на татъка,малък по обем двигатил за ниски емисии в комбинация с електромотор,иначе си аут от автомобилната промишленост. А новмите технологии за производство на надеждни ДВГ с малък обем нямат нищо общо с вашите "технически" представи за малообемни двигатели от преди 10-20 та дори и 30 години.
  • #1
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Роско ( преди 1 година )
    Такъв голям СУВ, а без дизел? Явно ще му сложат 1.0 или 1.2 турбо и по наклона ще е мъка. Жалко.