Представеното само преди няколко дни BMW M5 CS продължава да предизвиква огромен интерес, който компанията от Мюнхен се стреми да поддържа по всякакъв начин. Спортното подразделение на марката пусна и видео, в което суперседанът върти обиколки на писта, а зад волана му е професионален автомобилен състезател.
Пилотът Конър ДиФилипи ще участва в предстоящото „24 часа на Дайтона“ с BMW M8 GTE, като по пътя си към легендарната писта спря в BMW Performance Center в Южна Каролина. Там той стана един от първите хора извън екипа, разработил колата в Мюнхен, който имаше възможност да изпробва автомобила.
Американецът определено остана много впечатление от най-мощния сериен автомобил в историята на BMW. ДиФилипи призна, че не е очаквал да има такава разлика между M5 Conpetition и M5 CS. Второто е само с 10 к.с. по-мощно - 635 срещу 625, но в същото време е със 104 кг по-леко, което се усеща особено на писта.
Това е постигнато след премахването на някои от звукоизолиращите елементи по колата и добавянето на покрив, преден спойлер, капак на двигателя и корпуси на огледалата от карбон. Оказването на седана също е пренастроено, за да отговаря на по-лек автомобил, който освен това има и режим RWD, предназначен за дрифтове.
Снимка и видео: BMW M