IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla промени радикално интериора на Model S

Електрическият седан получава и нова топ-версия с 840 км пробег

След години на пазара Tesla най-после актуализира своя Model S, който вкара компанията сред масовите производители. Производството на обновения електрически седан ще стартира до няколко седмици, като вече се знаят първите подробности.


Tesla Model S


От малкото снимки, публикувани от компанията, се вижда, че големите промени са в интериора на седана. Там отпада досегашния вертикален таблет, който се използва от настоящите Model S и Model X. Той е заменен от 17,0-инчов дисплей, който изглежда почти идентичен с този в Model 3 и Model Y.

Резолюцията на екрана е значително подобрена с по-ярки цветове и подобрена реакция. Седанът, като и кросоувърът Model X, ще запазят и своя 12,3-инчов цифров инструментален приборен панел. Електромобилът обаче получава нов отрязан волан, който изглежда по-подходящ за самолет или космически кораб. Той е в стила на концептуалния Roadster.


Tesla Model S


Също така, трябва да се отбележи липсата на лостчета, което означава, че мигачите ще се управляват от волана. Обликът на салона се допълва от по-големи дървени облицовки, както и от дисплей за пътниците на задния ред седалки, който е поставен в долната част на централната конзола.

Промените в екстериора не са кой знае колко сериозни, като повечето от тях са засегнали долната част на Model S. Като цяло седанът изглежда по-агресивен, като получава и ново ниво на оборудване, което ще се предлага и за кросоувъра Model X.


Tesla Model S


Версията с два двигателя Long Range остава основна и за два модела, но досегашното най-високо ниво Performance е заменено от Plaid. Няма реална разлика в производителността, но за Model S ще се предлага и Plaid+, който ще излезе на пазара по-късно през година. Той ще получи новите акумулаторни батерии на компанията, които вече са част от структурата на автомобила.

Благодарение на тях, Model S Plaid+ ще изминава до 840 км с едно зареждане и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за под 2 секунди. Същите промени, включително и по екстериора, скоро трябва да получи и Model X.

Още снимки на обновения Tesla Model S - вижте в галерията:

Снимки: Tesla

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Много по-добре щеше да е, ако бяха махнали малкия екран за сметка на хедъп дисплей. Скъп е, но си струва.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Дано да са измислили нещо революционно с този волан, иначе ще е голям фейл.
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Нова форма на волана, и таблета от вертикален става хоризонтален и готово, Тесла вече го обявява за нов модел, по външния вид пък изобщо не са пипали. От друга гледна точка пък е добре за тези с 10 годишни Тесли, защото никой няма да разбере че модела им е стар.
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Изключително неудобен волан, аз когато маневрирам при паркиране, с долната част на дланта си имам навика да въртя волана с една ръка, тука обаче отгоре няма арка на която да си поставя дланта а това ми е навик и ми е най-удобно така. Това ще трябва да се върти с две ръце и да се заплитат при маневриране.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Този волан явно няма да има твърда връзка с колелата, а ще е fly by wire. Явно вече законодателството го позволява. Чувствителността му ще се променя според скоростта. Няма как да го обърнеш обратно. Затова и е възможно управлението на мигачи и чистачки да е на него.
  • #3
    13 rate up comment 5 rate down comment
    До директора ( преди 3 месеца )
    Директоре, тези 840 км са по-строгия американски стандарт ЕРА. Ако същия автомобил мине бившия европейски Стандарт, тази цифра щеше да е над 1000 км. Сещаш ли се какво стана с пробегът на поршето? Тук му бяха дали 400 километра, а по американския стандарт излезе 290. Тези километри са за точно определен сценарий близък до реалния. Ако караш само градско без включени допълнителни консуматори ще е повече от 840, ако караш по магистрала с висока скорост ще е по-малко.
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    t! ( преди 3 месеца )
    Model S Plaid+ ще изминава до 840 км с едно зареждане и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за под 2 секунди
  • #1
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Директора ( преди 3 месеца )
    Крайно време е и тия миксери да почнат да отчитат тоя бронег по реален начин, в реални условия, за да има реални показания. Като разхода при другите. Всеки се хвали с разход 2.3 на 100, а реално всички знаем. Та и тук е така. 850, ама реално 250 км.