IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla промени радикално интериора на Model S

Електрическият седан получава и нова топ-версия с 840 км пробег

След години на пазара Tesla най-после актуализира своя Model S, който вкара компанията сред масовите производители. Производството на обновения електрически седан ще стартира до няколко седмици, като вече се знаят първите подробности.


Tesla Model S


От малкото снимки, публикувани от компанията, се вижда, че големите промени са в интериора на седана. Там отпада досегашния вертикален таблет, който се използва от настоящите Model S и Model X. Той е заменен от 17,0-инчов дисплей, който изглежда почти идентичен с този в Model 3 и Model Y.

Резолюцията на екрана е значително подобрена с по-ярки цветове и подобрена реакция. Седанът, като и кросоувърът Model X, ще запазят и своя 12,3-инчов цифров инструментален приборен панел. Електромобилът обаче получава нов отрязан волан, който изглежда по-подходящ за самолет или космически кораб. Той е в стила на концептуалния Roadster.


Tesla Model S


Също така, трябва да се отбележи липсата на лостчета, което означава, че мигачите ще се управляват от волана. Обликът на салона се допълва от по-големи дървени облицовки, както и от дисплей за пътниците на задния ред седалки, който е поставен в долната част на централната конзола.

Промените в екстериора не са кой знае колко сериозни, като повечето от тях са засегнали долната част на Model S. Като цяло седанът изглежда по-агресивен, като получава и ново ниво на оборудване, което ще се предлага и за кросоувъра Model X.


Tesla Model S


Версията с два двигателя Long Range остава основна и за два модела, но досегашното най-високо ниво Performance е заменено от Plaid. Няма реална разлика в производителността, но за Model S ще се предлага и Plaid+, който ще излезе на пазара по-късно през година. Той ще получи новите акумулаторни батерии на компанията, които вече са част от структурата на автомобила.

Благодарение на тях, Model S Plaid+ ще изминава до 840 км с едно зареждане и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за под 2 секунди. Същите промени, включително и по екстериора, скоро трябва да получи и Model X.

Още снимки на обновения Tesla Model S - вижте в галерията:

Снимки: Tesla

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Абсолютна бракма. Но пък скъпа. Удоволствието да караш тази кола е сравнимо с това да се возиш на градския транспорт. Никакво усещане за управлението. Никакъв звук. Напълно изолиран си от всичко. Има само едно ускорение и това е. Ама с него трябва да внимаваш че много бързо свършва тока и може да се наложи да се прибираш пеша. Не знаеш и дали в даден момент тая кола няма да реши да те убие. Я батерията ще се взриви, я ще си реши сама да спира или да завива а може и някой хакер да я подкара.
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Несериозно е ( преди 3 години )
    Много добре е като цяло но все пак 9 години минават а сега отвън правят само лек фейслифт на фейслифта на предницата докато задницата си е 1 към 1 от началото едва ли е толкова сложно да направят малко промени
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    глас от тъдява ( преди 3 години )
    Колеги , според мен това е "проблемът" при ел. колите , реално можеш да направиш прекалено малко подобрения , от една страна технологиите не се развиват толкова бързо и от друга , ако си загубил 5 години за разработка на батерии , няма как да спреш да ги произвеждаш на втората.
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    до Радев ( преди 3 години )
    Когато нещо е ефективно и работещо защо трябва да се променя...VW, BMW, Benz .. Menz и тнт променят, защото ако не променяха нямаше кой да ги купува...
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    До 13 ( преди 3 години )
    Понеже... VW, BMW, Benz предлагат иновации всеки ден... Ъ?
  • #8
    15 rate up comment 6 rate down comment
    ДВГ-Дълго-Време-в-Гъ ( преди 3 години )
    Неуважаеми защитници на ДВГ... Ай стига с тия последни Арабско шейховски пропаганди... ай малко да променим тоя спрял свят. И стига с тия истории за централи на въглища... и колко мръсни били ел. колите... Свирете друга песен... Сори, че бензиностанциите Ви ще остават с по-малко и по-малко работа. Сори, че частите Ви за ДВГ-та няма и маслата Ви няма да се продават чак толкова... ама айде моля Ви се... Стига пропаганди.. 100 години стигат!
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Има и други неща като термопомпа, аудио с активно шумопотискане, подобрено охлаждане, подобрена аеродинамика до 0.21cd и по-добро базово ускорение при Модел S от 3.8 на 3.2сек до 100 като цяло това се очакваше единствено екстериора е разочароващо подобен и цената е мноого висока в сравнение с ДВГ конКурентите
  • #6
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Радев ( преди 3 години )
    Вътре хубаво са направили промени, но външния вид е същият, от когато този модел е на пазара - края на 2012 г. Не се сещам за друг модел, който да не си е сменил визията за почти 9 години.
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много по-добре щеше да е, ако бяха махнали малкия екран за сметка на хедъп дисплей. Скъп е, но си струва.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Дано да са измислили нещо революционно с този волан, иначе ще е голям фейл.