IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Subaru остава в Европа въпреки "смешните" продажби

Компанията обяви, че 2020 е била една "побъркана" година

Изминалата 2020 година беше лоша за всички автомобилни производители заради коронавируса. Но бе направо ужасна за европейското подразделение на Subaru, И докато други компании внимателно подбират думите си по отношение на продажбите, от японската компания въобще не пудрят мнението си за продадените бройки и дела си.


subaru europe


В интервю за изданието Autocar, шефът на британските операции на Subaru директно заяви, че 2020 е била "побъркана" година със "смешни" продажби в Европа. Джон Хъртинг обяснява, че Ковид-19 е бил единият фактор за слабото търсене, но също така и локдауните са нанесли негативен удар по търговията с автомобили.

Хъртинг, добавя също, че еднакво важна причина за това миналата година Subaru да има толкова слаби продажби, е решението на компанията да пререгистрира много коли в края на 2019, преди по-стриктните стандарти за вредни емисии в Европейския съюз да са влезли в сила.

С това решение, японците са опитали да избегнат глобите за високи нива на СО2 емисии в гамата си. Тези автомобили са били продадени с отстъпка като вече регистрирани, което е повлияло сериозно на приходите на компанията. Само във Великобритания, Subaru отчита спад от 68% с едва 951 доставки за годината.

Сред другите причини за изоставането трябва да се отбележи и фактът, че японската компания закъсня с онлайн презентациите и продажби на своите коли, спряно конкуренцията. Този проблем вече е решен и Subaru обещава да е доста по-активна фирма, а в допълнение разчита на пристигащите в Европа най-нови версии на XV, Forester и Outback, които би трябвало да вдигнат продажбите. Що се отнася до второто поколение BRZ, спортната кола не е предвиждана за Стария континент.

Хъртинг заявява, че макар 2020 година да е била "катастрофална" за компанията, Subaru възнамерява да продължи операциите си в Европа и е "внимателно оптимистичен" за настоящата година. За да имате представа колко малък дял има японският производител в Европа, ще споделим, че той е определен като "нишов" производител и не трябва да отговаря на най-стриктните СО2 цели, поставени от Европейския съюз.

0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до Xм ( преди 2 месеца )
    И кога се оглежда?! Преди 3 години! В момента за 50К можеш да си вземеш XV MY2020 хибрида с 150 к.с. които с Lineartronica са напълно достатъчни за това за което е създаден автомобила! А анонимник 12 да вземе да го тества па да видим дали е нестабилен и с опасно пътно поведение! Аман от философи които коментират коли които даже не са виждали на живо!
  • #12
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    XV е печално известно с неадекватните си двигатели и нестабилното, опасно пътно поведение.
  • #11
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Хм ( преди 2 месеца )
    Оглеждах се за ново SUV и погледнах ценовата листа на Субару е ми извинявайте за 50 + хилки XV с атмосферен двигател 116 кс????!!?
  • #10
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #5 това е щото нямаш вкус... грозни коли са, но за сметка на това скъпи и с ненужно постоянно 4х4 което само харчи бензин..
  • #9
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Dido ( преди 2 месеца )
    Благодарение на тези пререгистрации в Германия преди година си купих чисто нов Леворг с 25% по ниска цена от каталожната! Страхотна кола, с уникален разход за бензи с постоянно 4х4 - 6/100 Извънградско, 9/100 градско. Системата им Eyesight също върши страхотна работа. Колите на Субару от последните 2-3 години са фул с екстри с много добър разход и супер пътно поведение!Тия легенди за високия разход и евтиния интериор ги разпрвят хора които не са се качвали в субару произведено след 2015!!!!
  • #8
    7 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За средностатистическия потребител, боксерът е без значение. 4х4 вече се предлага от кой ли не, в който си поискаш сегмент. Субару просто няма какво да предложи. Марката съществува единствено заради купувачи като американците, които купуват по инерция. Например им трябваха 30 години да разберат, че местното производство е пълен ***.
  • #7
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Потребител ( преди 2 месеца )
    Субару не е никак лош автомобил, но просто някак не се вписва във вижданията на повечето купувачи в Европа. Екзотиката боксеров двигател и по-високия разход на гориво, като чели отблъскват купувачите в тази част на света. А и леко как да го нарека грубоватия дизайн при по-старичките им модели може би оказва значение.
  • #6
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #3, Какво се има предвид под "високотехнологични немски автомобили"? Канцерогенните тракащи дизели с измамни емисии или електромобили с китайски батерии?
  • #5
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Обективен ( преди 2 месеца )
    Субару правят много добри автомобили. Здрави, удобни и с отлична AWD система. И като дизайн са готини. Винаги ще ги предпочета пред VW, пежо, рено, опел и фиат.
  • #4
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Subifan ( преди 2 месеца )
    По принцип Европа никога не е бил силен пазар за Субару, и те не полагат услия в тази насока, заради мита и еко стандарти. Основния пазар на Субару е в Япония, САЩ и Канада и Австралия, и нарастващите постоянно продажби там са си достатъчно добри за малка компания като тях. До №3- Пич, само от първото ти изречение на коментара, ми става ясно, че ти на живо Субару модел от последните 5-6 години не си виждал! Няма почти един немски автомобил, който предлага надежността, проходимоста на тази цена ...