fallback

Subaru остава в Европа въпреки "смешните" продажби

Компанията обяви, че 2020 е била една "побъркана" година

Изминалата 2020 година беше лоша за всички автомобилни производители заради коронавируса. Но бе направо ужасна за европейското подразделение на Subaru, И докато други компании внимателно подбират думите си по отношение на продажбите, от японската компания въобще не пудрят мнението си за продадените бройки и дела си.

В интервю за изданието Autocar, шефът на британските операции на Subaru директно заяви, че 2020 е била "побъркана" година със "смешни" продажби в Европа. Джон Хъртинг обяснява, че Ковид-19 е бил единият фактор за слабото търсене, но също така и локдауните са нанесли негативен удар по търговията с автомобили.

Хъртинг, добавя също, че еднакво важна причина за това миналата година Subaru да има толкова слаби продажби, е решението на компанията да пререгистрира много коли в края на 2019, преди по-стриктните стандарти за вредни емисии в Европейския съюз да са влезли в сила.

С това решение, японците са опитали да избегнат глобите за високи нива на СО2 емисии в гамата си. Тези автомобили са били продадени с отстъпка като вече регистрирани, което е повлияло сериозно на приходите на компанията. Само във Великобритания, Subaru отчита спад от 68% с едва 951 доставки за годината.

Сред другите причини за изоставането трябва да се отбележи и фактът, че японската компания закъсня с онлайн презентациите и продажби на своите коли, спряно конкуренцията. Този проблем вече е решен и Subaru обещава да е доста по-активна фирма, а в допълнение разчита на пристигащите в Европа най-нови версии на XV, Forester и Outback, които би трябвало да вдигнат продажбите. Що се отнася до второто поколение BRZ, спортната кола не е предвиждана за Стария континент.

Хъртинг заявява, че макар 2020 година да е била "катастрофална" за компанията, Subaru възнамерява да продължи операциите си в Европа и е "внимателно оптимистичен" за настоящата година. За да имате представа колко малък дял има японският производител в Европа, ще споделим, че той е определен като "нишов" производител и не трябва да отговаря на най-стриктните СО2 цели, поставени от Европейския съюз.

fallback
  • #20
    ej202 ( преди 3 години )
    Аз толкова скучен автомобил като Субару не познавам . За 6 год . каране = 0 посещения в сервиз .( Сам си сменам масло и филтри )Сега гледам по улиците , нещо много хора са заложили на скуката = напълни се със Легасита и Аутбеци и Форита. Защо правят така ,тези хора ? Да си вземат ЕU !
  • #19
    Пенко ( преди 3 години )
    Като собственик на 3то подред Субару, определено мога да кажа че не това са причините.По скоро неадекватните вече двигатели (слаби като мощност, но със относително висок разход и емисии), изгубеното вече предимство на "офроуд" автомобил (е последните модели всичко е електроника, точно като във всяка Шкода или VW), мултимедия която винаги е 2-3г назад от световните тенденции.Дизел фиаското им не помогна, както и силно лъжата хобрид-система, която дефакто е безсмислена.
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    #19 Субару фенът не харесва това...
  • #17
    До 16 ( преди 3 години )
    Сравнявам Кю3-то със ХВ-то най-вече заради качеството на задвижването на всички колела. Вариаторът на Субару не е новост за тях, тъй като си е тяхно производство, и е може би най-доброто на пазара сред вариаторите. Колкото до 4 ст.автомат, се връщаш десетилетия назад, все пак обсъждаме по-съвременни модели. Съветвам те тхе видиш интериора и материалите на ХВ-то, а също и оборудването му, за да се убедиш сам, че нито Шкодата нито Сеатът имат някакво доста по-добро предимство.
  • #16
    sameman ( преди 3 години )
    И колко е този висок разход :) Може ли някой да ми посочи 4х4 автомобил с по-нисък разход. Няма проблем масата да намира тези автомобили за грозни, на мен това ми допада, защото аз не искам автомобил, който прилича на всички останали. Искам автомобил, който показва swoqta индивидуалност от-до. И понеже много от господата тук не са карали Субару, явно не знаят какви качествени предимства предоставя боксер двигателя. Поздрави на всички!
  • #15
    New ( преди 3 години )
    И да не съм голословен, за сравнение например Ауди Кю3 Спортбек със 150 к.с, куатро и най-ниския клас на оборудване започва от 80 К лв.
  • #14
    Nev до №13 ( преди 3 години )
    Е, малко повечко от 50 К ще ти трябват, но дори и така, не се сещам за аналог на XV на тази цена, визирам пътен просвет (22 см), проходимост, стабилно поведение на пътя във всякакви условия, и асистенти за безопастност (Eyesight). Истина е обаче, че дилърите на Субару в БГ имат невероятно неадекватна ценова политика, и за това продажбите са им толкова ниски.
  • #13
    до Xм ( преди 3 години )
    И кога се оглежда?! Преди 3 години! В момента за 50К можеш да си вземеш XV MY2020 хибрида с 150 к.с. които с Lineartronica са напълно достатъчни за това за което е създаден автомобила! А анонимник 12 да вземе да го тества па да видим дали е нестабилен и с опасно пътно поведение! Аман от философи които коментират коли които даже не са виждали на живо!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    XV е печално известно с неадекватните си двигатели и нестабилното, опасно пътно поведение.
  • #11
    Хм ( преди 3 години )
    Оглеждах се за ново SUV и погледнах ценовата листа на Субару е ми извинявайте за 50 + хилки XV с атмосферен двигател 116 кс????!!?
fallback
Последни