fallback

Subaru остава в Европа въпреки "смешните" продажби

Компанията обяви, че 2020 е била една "побъркана" година

Изминалата 2020 година беше лоша за всички автомобилни производители заради коронавируса. Но бе направо ужасна за европейското подразделение на Subaru, И докато други компании внимателно подбират думите си по отношение на продажбите, от японската компания въобще не пудрят мнението си за продадените бройки и дела си.

В интервю за изданието Autocar, шефът на британските операции на Subaru директно заяви, че 2020 е била "побъркана" година със "смешни" продажби в Европа. Джон Хъртинг обяснява, че Ковид-19 е бил единият фактор за слабото търсене, но също така и локдауните са нанесли негативен удар по търговията с автомобили.

Хъртинг, добавя също, че еднакво важна причина за това миналата година Subaru да има толкова слаби продажби, е решението на компанията да пререгистрира много коли в края на 2019, преди по-стриктните стандарти за вредни емисии в Европейския съюз да са влезли в сила.

С това решение, японците са опитали да избегнат глобите за високи нива на СО2 емисии в гамата си. Тези автомобили са били продадени с отстъпка като вече регистрирани, което е повлияло сериозно на приходите на компанията. Само във Великобритания, Subaru отчита спад от 68% с едва 951 доставки за годината.

Сред другите причини за изоставането трябва да се отбележи и фактът, че японската компания закъсня с онлайн презентациите и продажби на своите коли, спряно конкуренцията. Този проблем вече е решен и Subaru обещава да е доста по-активна фирма, а в допълнение разчита на пристигащите в Европа най-нови версии на XV, Forester и Outback, които би трябвало да вдигнат продажбите. Що се отнася до второто поколение BRZ, спортната кола не е предвиждана за Стария континент.

Хъртинг заявява, че макар 2020 година да е била "катастрофална" за компанията, Subaru възнамерява да продължи операциите си в Европа и е "внимателно оптимистичен" за настоящата година. За да имате представа колко малък дял има японският производител в Европа, ще споделим, че той е определен като "нишов" производител и не трябва да отговаря на най-стриктните СО2 цели, поставени от Европейския съюз.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    #5 това е щото нямаш вкус... грозни коли са, но за сметка на това скъпи и с ненужно постоянно 4х4 което само харчи бензин..
  • #9
    Dido ( преди 3 години )
    Благодарение на тези пререгистрации в Германия преди година си купих чисто нов Леворг с 25% по ниска цена от каталожната! Страхотна кола, с уникален разход за бензи с постоянно 4х4 - 6/100 Извънградско, 9/100 градско. Системата им Eyesight също върши страхотна работа. Колите на Субару от последните 2-3 години са фул с екстри с много добър разход и супер пътно поведение!Тия легенди за високия разход и евтиния интериор ги разпрвят хора които не са се качвали в субару произведено след 2015!!!!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    За средностатистическия потребител, боксерът е без значение. 4х4 вече се предлага от кой ли не, в който си поискаш сегмент. Субару просто няма какво да предложи. Марката съществува единствено заради купувачи като американците, които купуват по инерция. Например им трябваха 30 години да разберат, че местното производство е пълен ***.
  • #7
    Потребител ( преди 3 години )
    Субару не е никак лош автомобил, но просто някак не се вписва във вижданията на повечето купувачи в Европа. Екзотиката боксеров двигател и по-високия разход на гориво, като чели отблъскват купувачите в тази част на света. А и леко как да го нарека грубоватия дизайн при по-старичките им модели може би оказва значение.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    #3, Какво се има предвид под "високотехнологични немски автомобили"? Канцерогенните тракащи дизели с измамни емисии или електромобили с китайски батерии?
  • #5
    Обективен ( преди 3 години )
    Субару правят много добри автомобили. Здрави, удобни и с отлична AWD система. И като дизайн са готини. Винаги ще ги предпочета пред VW, пежо, рено, опел и фиат.
  • #4
    Subifan ( преди 3 години )
    По принцип Европа никога не е бил силен пазар за Субару, и те не полагат услия в тази насока, заради мита и еко стандарти. Основния пазар на Субару е в Япония, САЩ и Канада и Австралия, и нарастващите постоянно продажби там са си достатъчно добри за малка компания като тях. До 3- Пич, само от първото ти изречение на коментара, ми става ясно, че ти на живо Субару модел от последните 5-6 години не си виждал! Няма почти един немски автомобил, който предлага надежността, проходимоста на тази цена ...
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами как да продават като технологиите им са от преди 30 години, дизайна е груб и недодялан, интериорите пълни с евтина пластмаса. Надеждността не е от най добрите а цените са с немските коли. Тя и моделната им гама е една никаква. ....Има 5 модела 3 от които са някакви дървени СУВ-чета. Сега орязаха и спортните си модели STI Просто няма с какво да впечатлят европееца който е свикнал да кара високотехнологични немски автомобили.
  • #2
    Депутат ( преди 3 години )
    Тия коли само разни природозащитници ги карат де ми се пречкат в краката. На мен си ми е най-добре у служебния Бенц.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Да си оставят само представителството в Швейцария.
fallback
Последни