fallback

BMW E90 втора ръка: струва ли си?

Серия 3 е една от петте най-продавани коли в България през 2020, но трябва да внимавате за няколко неща

В една вече позабравена комедия героят-готвач казваше така: "Трите тайни на френската кухня ли? Масло, масло и масло". По една случайност това са и трите тайни за благополучното ползване на един от най-популярните употребявани автомобили на българския пазар: BMW Серия 3. И по-точно поколението между 2004 и 2013 година, означавано като Е90 (и също Е91 за комби версията, Е92 за купето и Е93 за кабриолета).          Като казваме "най-популярните", изобщо не преувеличаваме: според статистиката на МВР само за първите 11 месеца на 2020 у нас са регистрирани 4466 "тройки" - което ги прави петият най-търсен от българите модел (след VW Golf и Passat, Mercedes C-class и Audi A4). А от тези 4466 автомобила едва 116 са на възраст под 6 месеца. Огромната част - над половината - се пада именно на генерацията Е90.            BMW прави леки автомобили вече 93 години и за този период никога не се е славела с особената надеждност на машините си. Почитателите на марката добре го знаят: те са я избрали не заради необикновената издръжливост, а заради удоволствието и динамиката. Е90 не прави изключение: това е един от най-забавните автомобили от своето поколение. За щастие не е и от най-чупливите: в класации като тези на TUV обикновено е някъде към средата. Рисковете обаче нарастват при определени модификации и в зависимост от поддръжката. Затова нека видим какво могат да очакват новите собственици от подобна кола и за какво да внимават при избора.

BMW Серия 3 Е90: какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    propov ( преди 3 години )
    Ами ако ви е важна евтинката потдръжка отивайте при Тойота. Да, удоволствието си има цена. А който не може да усети разликата между БМВ и "че кво и е на Тойотата бре", да не дава мнения - явно не е много наясно с колите.
  • #9
    СТЕФАН ( преди 3 години )
    Без да чета казвам не BMW-татa са *** за мене
  • #8
    Марто с Е36 ( преди 3 години )
    А С класата по-надеждна ли е от БМВ от тези години? Мерцедесите май са скучни като нови но остаряват по-хубаво (с изключение на тези от 1995 до 2005). БМВ като нови са уау но повечето сякаш остаряват зле като дизайн.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    #510анонимен( преди 0 секунди )Бмв е номер1. Серия 3 е еталон в класа си. Всички които не могат да си го позволят или са страхливци и не могат да карат кола със задно задвижване ,естествено го мразят.
  • #6
    raiders ( преди 3 години )
    Грам не ми харесва, а и като чета за проблимите и..., но има фенове и се купува и продава. Иначе купе/кабриолета външно са готини, актуални и днес като 5 серия от 2003г.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Бмв е номер1. Серия 3 е еталон в класа си.Всички който не могат да си го позволят или са страхливци и не могат да карат кола със задно задвижване ,естествено го мразят.
  • #4
    Мишомарто ( преди 3 години )
    А кои европейски се славят като надеждни?
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    що, не мисля, че някой фен на BMW вярва, че това е много надеждна кола. Както се казва и в статията, компенсира с други неща
  • #2
    Бат Рамбо ( преди 3 години )
    "BMW прави леки автомобили вече 93 години и за този период никога не се е славела с особената надеждност на машините си" - реалистична преценка от която сега ще стане страшно във форума/ коментароте.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Има ли други, които предпочитат задните светлини на седана преди фейслифта?
fallback
Последни