fallback

BMW E90 втора ръка: струва ли си?

Серия 3 е една от петте най-продавани коли в България през 2020, но трябва да внимавате за няколко неща

В една вече позабравена комедия героят-готвач казваше така: "Трите тайни на френската кухня ли? Масло, масло и масло". По една случайност това са и трите тайни за благополучното ползване на един от най-популярните употребявани автомобили на българския пазар: BMW Серия 3. И по-точно поколението между 2004 и 2013 година, означавано като Е90 (и също Е91 за комби версията, Е92 за купето и Е93 за кабриолета).          Като казваме "най-популярните", изобщо не преувеличаваме: според статистиката на МВР само за първите 11 месеца на 2020 у нас са регистрирани 4466 "тройки" - което ги прави петият най-търсен от българите модел (след VW Golf и Passat, Mercedes C-class и Audi A4). А от тези 4466 автомобила едва 116 са на възраст под 6 месеца. Огромната част - над половината - се пада именно на генерацията Е90.            BMW прави леки автомобили вече 93 години и за този период никога не се е славела с особената надеждност на машините си. Почитателите на марката добре го знаят: те са я избрали не заради необикновената издръжливост, а заради удоволствието и динамиката. Е90 не прави изключение: това е един от най-забавните автомобили от своето поколение. За щастие не е и от най-чупливите: в класации като тези на TUV обикновено е някъде към средата. Рисковете обаче нарастват при определени модификации и в зависимост от поддръжката. Затова нека видим какво могат да очакват новите собственици от подобна кола и за какво да внимават при избора.

BMW Серия 3 Е90: какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #30
    НАДИН ( преди 3 години )
    Струва си. 360 лв. го изкупуваме от място и връщаме номерата в КАТ за наша сметка.
  • #29
    жалко но факт ( преди 3 години )
    Като прочетох че е БМВ е сред най-продаваните в Бг , ми стана ясно че ще продължават да са ежедневие заглавия в който ще се срещат думите " 20-годишен, стълб , смърт"
  • #28
    Жоро ( преди 3 години )
    Какво означава "реденяк" ?
  • #27
    Ха ха ( преди 3 години )
    БМВ много ми прилича на великата Калибра коли за комплексари и свиркадж...ки дето си мислят и въобразяват,че имат пари и са много фешън бай *** също мисли така и тои кара БМВ
  • #26
    Toq ( преди 3 години )
    Единствената кола на която съм сменял само масло за 130 000 км- е91
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    #27 Степан,гроздето освен ,че е кисело е и грозно и ненадеждно.
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Реденяк? :D
  • #23
    Спеца ( преди 3 години )
    Една кола трябва да можеш да я поддържаш с оригинални части , почнеш ли да слагаш турски и китайски *** като "нашите" бмв и мерк фенове , вече става реденяк ***.С който не можеш да минеш 20000км без да се обади нещо.Иначе страхотни коли като комфорт и удоволствие , стига да ти се поддържа и занимава през 2-3 месеца да си по сервизите и да кърпиш постоянно
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    #24 проблема на японеца е че не е "премиум" ;)
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Не съм фен на немските кошници. Сядаш, хващаш волана, поглеждаш насам натам и винаги, ама винаги се виждат по няколко бутафорни бутона, които са оставени без да имат функции, просто за всеки случай. Качвал съм се и в немски кошници с топ оборудване и пак имат такива копчета. Че и не е само едно. Да вървят. И то много. Ама като влезеш бокса и виждаш как немските инженери са някакви лелки които мият *** по цял ден. Дизайн, ако си купят от някой чужденец става. Като цяло ***!
fallback
Последни