fallback

BMW E90 втора ръка: струва ли си?

Серия 3 е една от петте най-продавани коли в България през 2020, но трябва да внимавате за няколко неща

В една вече позабравена комедия героят-готвач казваше така: "Трите тайни на френската кухня ли? Масло, масло и масло". По една случайност това са и трите тайни за благополучното ползване на един от най-популярните употребявани автомобили на българския пазар: BMW Серия 3. И по-точно поколението между 2004 и 2013 година, означавано като Е90 (и също Е91 за комби версията, Е92 за купето и Е93 за кабриолета).          Като казваме "най-популярните", изобщо не преувеличаваме: според статистиката на МВР само за първите 11 месеца на 2020 у нас са регистрирани 4466 "тройки" - което ги прави петият най-търсен от българите модел (след VW Golf и Passat, Mercedes C-class и Audi A4). А от тези 4466 автомобила едва 116 са на възраст под 6 месеца. Огромната част - над половината - се пада именно на генерацията Е90.            BMW прави леки автомобили вече 93 години и за този период никога не се е славела с особената надеждност на машините си. Почитателите на марката добре го знаят: те са я избрали не заради необикновената издръжливост, а заради удоволствието и динамиката. Е90 не прави изключение: това е един от най-забавните автомобили от своето поколение. За щастие не е и от най-чупливите: в класации като тези на TUV обикновено е някъде към средата. Рисковете обаче нарастват при определени модификации и в зависимост от поддръжката. Затова нека видим какво могат да очакват новите собственици от подобна кола и за какво да внимават при избора.

BMW Серия 3 Е90: какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    "Бърка Масло и Вода" - епизод 3, сезон Е90 ... шегите настрана - досега са били модел за хора с възможности - от тук нататък са в графата "за бедни и комплексирани"..
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Само Опел кадет най добрия атомобил
  • #18
    теслЪ ( преди 3 години )
    Човек , когато си купува кола(без значение коя марка и колко годишна е) не трябва да се води единствено от мераците си , а трябва да прецени дали може да отделя средства да я поддържа в добро състояние- така увеличава не само своята безопасност ,но и на околните!
  • #17
    От днес ( преди 3 години )
    Поредния ентусиаст, ден на бьемвье:22-годишен заби беемвето си в стената на тунел край с. КомунариАвтор: news bg24.01.2021 09:54:25Мислещи се за гъзари, прекарват повече време в сервиза...това е нашенец шофьор на мега комплексарската марка, която "не е за всеки", но я карат масова-справка, тази статия :-D
  • #16
    Българин във Воронеж ( преди 3 години )
    Напълно подкрепям коментара на : Карач
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    аз бих заложил на колкото се може по-ново - последните години на модела. Тези от преди 2010-та... еми обикновено се купуват от хора без възможности и често с минимален умствен капацитет и от тях идва и лошото име на тези модели най-често.
  • #14
    до карач ( преди 3 години )
    Ако си постигнал нещо 15+ годишно БМВ ли ще караш. Много ме радва как **като се качи в 15 годишен премиум за 10к лв вече се чуства преуспял и наравно с хора каращи същия модел ама нов за 100+к лв. А ако се качи на Опел или Шкода за 10к или дори нов за 40к е пълен ***
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Кефи ме как цената на колите в БГ свършва там където започва на тези в Германия. Смятайте колко ще се кефи нашенеца ако му попадне читава бройка, а не този скрап. Иначе с малко избиране това е последното БМВ което можеш да си купиш старо без да ти изяде главата. До преди няколко години все още се намираха коли от Премиум селекпшън гледани макар по 20к, но вече е поредната кола от която да седиш далеч в БГ.
  • #12
    Карач ( преди 3 години )
    Всички тарикати, милионери, тежкари и постигнали успехи в живота , карат БМВ, Мерцедес, Ауди, Порше и др и не им пука колко гори, колко масло харчи и колко им струват гумите и тнт, защото кефа цена няма! Всички колхозници, кюнлий, шмиргели и убитаци , карат хондички, опелчета, тойотки и са мноо горди, че им лягало еФтинкУ и злобеят по яките коли дето им гледат само стоповете по магистралите.
  • #11
    Еие ( преди 3 години )
    Чуплива кола, повече от средното. А в България на колко км влизат не ясно. Проблемите са повече от удоволствието с тоя модел
fallback
Последни