Подобна статия се появява горе-долу веднъж на шест месеца, и за това си има много добра причина: производителите постоянно променят плановете си. Това е особено валидно за 2020 година, в която към и без това големите сътресения на новите глоби за емисии на ЕС се добавиха коронавирусната паника и небивалите карантинни мерки.
Много автомобили вече изчезнаха от шоурумите. В следващия списък са още 15, които едва ли ще видим повече.
15 коли, които няма да видим повече (ГАЛЕРИЯ):
Lexus GS
Японците решиха да не се конкурират със самите себе си и да оставят само един компактен представителен седан в гамата си. Повечето фенове биха предпочели изборът да бе паднал върху GS, вместо върху ЕS, който е с предно предаване и по същество е понапудрена Toyota Camry. Но очевидно икономическите съображения са надделели над инженерните.
Японците решиха да не се конкурират със самите себе си и да оставят само един компактен представителен седан в гамата си. Повечето фенове биха предпочели изборът да бе паднал върху GS, вместо върху ЕS, който е с предно предаване и по същество е понапудрена Toyota Camry. Но очевидно икономическите съображения са надделели над инженерните.