IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Моделите с най-лоялни собственици

Една марка доминира в Топ 10 на класацията на американско издание

Лоялността на клиентите е едно от нещата, на което залагат повечето водещи производители. Тя показва надеждността на моделите им през годините и се отразява положително и на продажбите на нови коли. По света има много хора, които държат на една и съща марка и трудно могат да бъдат убедени да я сменят.


лоялни клиенти


Поредното проучване на изданието iSeeCars отново доказва, че собствениците на Toyota са най-лоялни към автомобилите, които купуват. Те остават тяхна собственост над 15 години, сочи изследването на повече от 660 000 превозни средства, произведени през периода 1981-2005 година и продадени през 2020 години.

Седем от моделите в Топ 10 са на един и същи производител, но което е по-любопитното – всички автомобили са японски. Средно 6,1% от всички закупени коли остават поне 15 години при собственика си, но следващите моделите в първата десетка този показател е значително по-висок. При лидера в подреждането той дори е 2,2 пъти по-голям.

Топ 10 на моделите с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #42
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Апропо, Тойотите са най-популярни в САЩ, Мерцедесите са най-популярни в Албания. Изводите всеки сам да си ги прави.
  • #41
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Статията е за лоялни собственици, не за избиващи комплеки ***. Който иска е свободен да си купи и Мерцедес. Но да се знае къде ще му отидат парите: "Daimler ще плати 2.2 млрд. долара глоби в САЩ заради дизелови емисии"
  • #40
    4 rate up comment 7 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 2 месеца )
    Нормално е.Американска класация за емигранти .ВСеки ***, домъкнал се от Африка, Азия или без значение откъде е, като се види с малко пари си купува японска джипка.Евтинджос.Влюбва се с нея, щото например в Пакистан, само най-големите патрони се возят в лендкрузър.То и няма пътища за друго.Та, елементарна сиромашка психология.И я кара , докато се скапе.А и в меката на демокрацията няма тюв.Иначе към скрота.
  • #39
    4 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Карат Тойота, защото нямат пари за Мерцедес. Аз лично най-дълго караната ми кола е 6г., по принцип 4-5 тодини ги карам и вземам по-нова. 70% от хората в Европа го правят. Дори повечето от българите не карат 15 и повече годишни коли. Така че сещай се каква прослойка в САЩ, карат такива старинии. Ако въобще имаш мозък да го осъзнаеш. В САЩ 15г. японки карат бедните американци.
  • #38
    17 rate up comment 4 rate down comment
    ИНЖЕНЕР ( преди 2 месеца )
    Когато фактите говорят и Боговете мълчат! Защо карат Тойотите по 15 години? Защото колата е чук! Защо най-дълговечните коли са японски? Защото японецът е кадърен и почтен човек!
  • #37
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Миризма пак си се наакал, от там те разпознах, смърдиш през монитора. Хем страхлив, хем завистлив. Поне събра ли след толкова години пари за мечтания 30 годишен сивик или още караш с кракомобила. А иначе познаваш ли човек със заплата 10000 долара или 20000лв. месечно с Тойота? Не познаваш нали, такъв човек няма, освен ако не е психически болен пинтия. Но дори да има един такъв, това е патология, която потвърждава че нормалния ще си купи хубава кола а няма да бута смотана Тойота.
  • #36
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А ако всички печелеха 10 000 месечно пак щяха да карат основно Тойоти, просто защото всеки обича качеството и плиткоумиците които можеш да убедиш че канцерогенния тракащ дизел е "премиум" пак ще са същия маргинален брой.
  • #35
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Миризмата, ВАГи, излиза на вагонетките от ауспусите - затова и ги спукаха от глоби по целия свят, а и ще продължават за в бъдеще. Тойота ще има да почакаш да имат други глоби, а за стигане на шампионите по измами ВАГ просто забрави.
  • #34
    0 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От мен запомнете, ако хората по света печелеха минимум 10 000 долара месечно, никой нямаше да си купи Тойота. Немотията кара хората да купуват боклуците на Трошльота Дошо, немотията.
  • #33
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Миризма, спокойно, това са 200 милиона в САЩ, очаквам сега да ги запука с глоби целия свят, само гледай, скандара сега започва. По лошото е че мизерниците от Тойота са плащали на хората от ковисити, за да потвърждават лъжливите им данни за вредните емисии а за к.с. виж моделите на Ауди, Бентли,Ламборгини, Бугати, Скания...