IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Моделите с най-лоялни собственици

Една марка доминира в Топ 10 на класацията на американско издание

Лоялността на клиентите е едно от нещата, на което залагат повечето водещи производители. Тя показва надеждността на моделите им през годините и се отразява положително и на продажбите на нови коли. По света има много хора, които държат на една и съща марка и трудно могат да бъдат убедени да я сменят.


лоялни клиенти


Поредното проучване на изданието iSeeCars отново доказва, че собствениците на Toyota са най-лоялни към автомобилите, които купуват. Те остават тяхна собственост над 15 години, сочи изследването на повече от 660 000 превозни средства, произведени през периода 1981-2005 година и продадени през 2020 години.

Седем от моделите в Топ 10 са на един и същи производител, но което е по-любопитното – всички автомобили са японски. Средно 6,1% от всички закупени коли остават поне 15 години при собственика си, но следващите моделите в първата десетка този показател е значително по-висок. При лидера в подреждането той дори е 2,2 пъти по-голям.

Топ 10 на моделите с най-лоялни собственици (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И какво за Европа - съвсем скоро имаше статия тук за най-популярните брандове по държави и Тойота беше пред Фолцваген. Потърсете в гугъл "ако вземем пазарите поотделно, най-популярните брандове са Skoda и Toyota - с по пет първи места"
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То ако само бедняците карат Тойота, те не биха си позволили по скъпите им модели, ще карат само Корола и Такома.Американските им конкоренти даже са по евтини.Но тук има и по скъпи модели което показва че ги карат хора които не държат на нови (излишни) технологии и модни джаджи в колите си надути с ненужни мошности (за да могат собствениците им да се чувстват превъзходни и над другите), а стабилно и безпроблемно превозно средство което служи вяро дълго време.
  • #8
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хех, вагоналния гьонурат пак е тук да ни убеждава как фактите не били верни.
  • #7
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А хората с пари в щатите карат най-често.. Хонда Акорд или Тойота Камри. Комплексираното форумно вагонче пак се излага с глуповатите си теории че Тойота били за бедни. Само дето Фолцваген са по-евтини от масовите модели на Тойота в щатите.
  • #6
    17 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тойота са еталонът за качество и надеждност, така че не виждам каква е новината.
  • #5
    3 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хората които имат пари обичат да пробват нови неща и обичат да купуват нови неща. Стремят се към по доброто и по вълнуващото. Каращите Тойоти не са такива. Те са скръндзи и са доволни главно от това.
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    3-ти, ако колата се поврежда на всеки 30-40 хил. км. дали "ще я карат 20г. и кусур"???
  • #3
    13 rate up comment 4 rate down comment
    SD ( преди 3 години )
    toyota и всички останали....
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    това е скрита реклама на нескафе
  • #1
    8 rate up comment 16 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Ами нормално след като Тойота последните 15 години не изкараха нищо ново като техника, която във версиите им отпреди 2012 година (при някой модели и по-късно, но след 2017 положението май е трагично с малки изключения) е много надеждна. Т.е. за да обобщим, да си продадеш старата здрава Тойота, която те вози без проблеми, за да си купиш нова същата като старата но по-малко надеждна. Даже по-зле е положението с Хонда, щото новите нямат нищо общо със старите като надеждност, но са х2 като цена.