Електрическата версия на Volkswagen Golf бе само временно решение за германците, докато разработят новия ID.3, и клиентите добре го знаеха. С относително скромни по днешните стандарти батерия и пробег, е-Golf бе спрян от производство в мига, в който ID.3 влезе във фабриките. Но въпреки това този модел е електромобилът с най-малка обезценка като употребяван във Великобритания, по данни на потребителската организация CompareTheMarket.
Предишното поколение на Nissan Leaf губи над половината от стойността си още през първите три години
Тригодишният е-Golf се обезценява средно с 25% на Острова - доста по-малко дори от моделите на Tesla и BMW, и на практика запазва стойността си двойно по-добре от електромобили като Nissan Leaf.
Volkswagen се представя добре и при зареждащите се хибриди, където Golf GTE e в челната тройка, с 36% обезценка за три години. При масовите модели единствено MINI Countryman SE се представя по-добре - 31.5% обезценка. Абсолютният шампион по запазване на стойност е Porsche Panamera V6 E-hybrid - само 21.1% загубени за три години.
Електромобилите с най-ниска обезценка (ГАЛЕРИЯ):
1. Porsche Panamera V6 E-hybrid - 21.1%
2. MINI Countryman Cooper SE - 31.5%
3. Volkswagen Golf GTE Advance - 36.3%
4. Volvo XC60 T8 - 37.0%
5. Toyota Prius VVT-h - 38.0%
6. Volvo XC90 T8 - 41.9%
7. VW Passat GTE - 45.7%
8. Mitsubishi Outlander 5h - 46.9%
9. BMW 530e - 49.0%
10. Audi A3 e-tron - 49.4%
11. BMW 225xe - 50.1%
12. Mercedes C350e - 51.5%
13. Mercedes E350e - 53.1%
14. BMW 330e - 53.2%
14. Kia Optima PHEV - 53.2%