"Skoda има най-големия потенциал за растеж сред обемните марки на Volkswagen Group, тъй като е привлекателна за по-традиционно мислещите купувачи на бюджетни автомобили", заяви директорът по продажбите на VW Group - Кристиан Далхайм, цитиран от Automotive News.
Според него, автомобилите на чешкия производител са идеалното средство за справяне в сегменти, където хората не могат да си позволят коли с по-висока цена. В същото време обаче Skoda няма да бъде препозиционирана, за да се конкурира с Dacia, която е нискобюджетна марка на Renault.
"Подобно сравнение не е уместно, защото не искаме да сваляме нивото на Skoda, за да се борим с този конкурент. В момента Skoda има страхотни съперници на пазара, като това са френските марки, както и Ford, разбира се", каза още Далхайм.
Той посочи и маркетинговия слоган на чешката компания - "Simply Clever" (Просто умно), който показва какви са клиентите на марката. Това са хора, които поставят функционалността на автомобила над всичко, като едновременно с това търсят и привлекателна цена. Така Skoda успява да привлече клиенти на други марки, вместо да се случва обратното.
"Що се касае до Volkswagen, тя ще си остане най-обемната марка в групата. Нейните клиенти купуват предимно коли на лизинг, като разчитат на високата остатъчна стойност. Освен това, разполагаме и със Seat, която трябва да привлече младите клиенти към групата", обясни Далхайм.
Снимка: Skoda