С грандиозно светлинно шоу, подобрило рекорда на Гинес за най-много използвани дронове, корейската Kia Motors показа пред света новото си лого. Досегашният червен овал остава в историята и занапред символът на бранда ще е слято изписано KIA. Замисълът на шрифта е да наподобява ръкопис (макар че за българите и за другите народи, използващи нашата кирилица - от Сърбия през Русия до Монголия - логото изглежда като инициалите КИ).
От Kia превърнаха смяната на логото си в грандиозно светлинно шоу в корейския град Инчон
Напоследък много автомобилни компании, от VW и BMW до Nissan и Toyota, обявиха промени в емблемите си. При повече обаче ставаше дума за стилистични корекции, така че триизмерните досега лога да станат плоски и по-подходящи за дигитална употреба. Рядкост обаче са толкова сериозни изменения като това при Kia. Нека си спомним предишните такива случаи, и какво последва от тях.
Марките, които си смениха емблемите (ГАЛЕРИЯ):
В началото автомобилите на марката носят просто метална табелка с надпис "Произведено от Италианска фабрика за автомобили Торино". После шефовете на компанията се сещат да използват абревиатурата, която съвпада с латинския глагол "да бъде" (и напомня за израза от Стария завет Fiat Lux - да бъде светлина).
В различни модификации това лого остава до 1968, когато Джани Аниели решава да промени изцяло имиджа на компанията, и възлага на Армин Вог от швейцарската агенция Reiwald да изработи ново лого - така се раждат четирите ромба с изписано в тях FIAT. В последните десетилетия обаче компанията се върна към оригиналната емблема.