fallback

Nissan се изтегля от повечето държави в Европа

Японската марка ще използва мрежата на партньора си Renault

Японският производител Nissan Motor се готви за сериозно намаляване на присъствието си в Европа, като ще възложи продажбите и обслужването на своите автомобили на партньора си Renault, съобщава агенция Reuters, като се позовава на ежедневника вестник Yomiuri.

Това е част от новата глобалната стратегия на марката, която е пълна противоположност на плана на бившия изпълнителен директор Карлос Гон, предвиждащ разширяване на гамата и превземане на нови пазари. Сега Nissan се готви да намали дейността си в 30 държави от Европа, като освен това компанията ще затвори завода си в Авила (Испания) и ще го превърна в склад.

Според някои информации, компанията ще запази представителствата си в Германия, Великобритания, Франция, Италия и Испания, както и в Скандинавските държави. В останалите държави дейността на Nissan ще бъде поета от Renault. Експерти твърдят, че японският производител се подготвя за пълно изтегляне от Европа, за да може да насочи дейността си към Китай, САЩ и Япония.

Очакванията са, че Nissan ще завърши 2020 година с рекордна оперативна загуба в историята си, като тя ще достигне 3,25 млрд. долара до 31 март, когато приключва финансовата година. За да ограничи щетите, компанията се готви да намали производството и да съкрати моделната си гама с около 20%.

fallback
  • #18
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Много добр новина, грозните *** далеч
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    С модели като Нисан Tida показаха тотална безвкусица, какво очакват в последствие. В България са продали най-много 10 бройки...
  • #16
    Чочко ( преди 3 години )
    Ми аз ходих да си купувам Кашкай!Вънка- вътре ми ареса, ама щото исках бензин и като му видех мотора и се отказах!Целия омотан в тръби и маркучи! Приличаше на кълбото прежда на баба ми, кога котката си беше играла с него!
  • #15
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    само някой доста ментално ощетен ще купи рено, ако се продава в един и същи шоу-рум с Нисан!
  • #14
    Още място ( преди 3 години )
    Доскоро се питахте на кого ще продава Тесла планираните за 2030 година 20 милиона електромобила годишно? Ами ето че големите производители един по един освобождават пазарния си дял, а пазара не търпи празни ниши. Като се замисля до миналата година, nissan leaf беше най продавания електромобил в света, защото първи започна продажбите. А къде са сега?
  • #13
    а-я ( преди 3 години )
    3-ти ,нещо май не си изтрезнял още:)))Онзи ден тук пишеше, чеХонда догодина спират продажбите в Русия!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Долния коментар 65х да се чете 56х.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Жалко, бих взел новата Ariya. Рено нещем, явно то тук доведе новите еко норми и простотии в Русия новото Соренто почва от 2.6 млн рубли (65х лева), тук от 90.
  • #10
    Факт! ( преди 3 години )
    Следва и Фят и Алфа Умрело след тва и Ланчя с единия си модел и целият италиански талаш отива в небитието след тях и недоразуменията Тайота и Хонда.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Напълно в реда на нещата, Същото ще направят и фиат след сливането и Опел след като подновят моделната гама. Няма смисъл да имаш 5 шоу-рума, за да представиш 5 "фейслифта" на един и същи модел.
fallback
Последни