fallback

Nissan се изтегля от повечето държави в Европа

Японската марка ще използва мрежата на партньора си Renault

Японският производител Nissan Motor се готви за сериозно намаляване на присъствието си в Европа, като ще възложи продажбите и обслужването на своите автомобили на партньора си Renault, съобщава агенция Reuters, като се позовава на ежедневника вестник Yomiuri.

Това е част от новата глобалната стратегия на марката, която е пълна противоположност на плана на бившия изпълнителен директор Карлос Гон, предвиждащ разширяване на гамата и превземане на нови пазари. Сега Nissan се готви да намали дейността си в 30 държави от Европа, като освен това компанията ще затвори завода си в Авила (Испания) и ще го превърна в склад.

Според някои информации, компанията ще запази представителствата си в Германия, Великобритания, Франция, Италия и Испания, както и в Скандинавските държави. В останалите държави дейността на Nissan ще бъде поета от Renault. Експерти твърдят, че японският производител се подготвя за пълно изтегляне от Европа, за да може да насочи дейността си към Китай, САЩ и Япония.

Очакванията са, че Nissan ще завърши 2020 година с рекордна оперативна загуба в историята си, като тя ще достигне 3,25 млрд. долара до 31 март, когато приключва финансовата година. За да ограничи щетите, компанията се готви да намали производството и да съкрати моделната си гама с около 20%.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Одобрявам! По-малко автомобилен талаш по пътищата.
  • #7
    Японеца ( преди 3 години )
    Компетентните мениджъри коментирали по долу, веднага да заминават за японските и европейските заводи да работят!
  • #6
    Нисан - Датсун ( преди 3 години )
    До обединението с франсетата на късмет вадеха по някой приличен модел. Най доброто автомобилно производство правеха под името Датсун.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    #3, Ха-ха, а на европесйкия 'високотехнологичен' и 'нискоемисионен' пазар японците така и не пробили щото не им били достатъчно канцерогенни дизелите, а?
  • #4
    Честито! ( преди 3 години )
    Никой нормален автопроизводител целящ печалба, няма да остане на "пазар" регулиран от бюрократи! Търговията с коли в Европа отдавна не почива на пазарни принципи и е въпрос на време да бъде прекратена. Това всъщност е истинската цел на зелките в Брюксел, да лишат хората от лични автомобили за сметка на обществения транспорт! По евтино ще им излиза контрола на превозваните овце. Свободата на избор да върви по дяволите засметка на зелените пръдни и тоталния контрол върху стадата!
  • #3
    ili ( преди 3 години )
    До онзи ден когато продаваха добре и бяха на печалба въртяха номера на Рено. Искаха да се отърват от тях с всякакви всевъзможни номерца,държаха се като сърдита мома. Сега ги удари кризата и се хванаха за Рено като удавник за сламка.Сърдитата мома е готова да пуска само и само да не остане сама навън в кризата.
  • #2
    Pffff ( преди 3 години )
    Ем поредния , след Хонда. Хората не им купуват кошниците и те нямат избор.
  • #1
    Алекс ( преди 3 години )
    Nissan, Mitsubishi и Mazda няма да ги бъде в Европа, поради еко нормите от една страна, а от друга поради финансовото състояние на компаниите.
fallback
Последни