IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Америка срещу Германия в двубой между електричество и бензин

Три седана на Tesla спорят с Porsche Taycan и още два модела на VW Group

Любопитна надпревара организира турското изданието на Motor1, чийто екип изпрати на пистата 6 автомобила. Три от тях са американско производство, а другите три - германско. Съотношението на електромобили към машини с бензинов двигатели е четири към две.


бензин срещу електричество


В "електрическия" ъгъл са подредени Tesla Model S P85D, P90D, P100D и Porsche Taycan, които се изправят срещу Audi RS6 Avant и Porsche 911 Turbo Cabriolet. Последните два не са нови модели, но все са впечатляващо бързи.

Състезанието по ускорение показва, че не е задължително най-бързата кола да спечели. Стартът убедително е взет от трите коли на Tesla, но надпреварата печелят двата модела на Porsche, които са най-бавни в началото. Убедителен победите в случая е електрическият Taycan.

Версията 911 Turbo S Cabriolet (поколение 997) трябваше да се задоволи с второто място, въпреки че имаше проблем със спирането в края на пистата. А за да е пълен триумфът на VW Group, третото място беше за Audi RS6.



Трябва да се отбележи, че това не е стандартна надпревара на 1/4-миля (402 метра), а на 1 км (0,6 мили). При ускорение от скорост 60 км/ч резултатът е почти идентичен, докато състезанието по спиране се превърна във фиаско за германските коли, особено за Taycan.

Снимка и видео: Motor1

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    пепи ( преди 2 месеца )
    LG е фирма от бая време.Преди беше Gold Star ама звучеше много претруфено и затуй я преименуваха.1958 година е основана Gold Star.Тъй че първо се консултирай.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До номер 2 много грешиш пич когато са правили батерии lg не е съществувала като фирма просто им е по изгодно да купуват евтино. Осведомявай се преди да пишеш глупости и да си вярваш.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    А бе... ( преди 2 месеца )
    важното е балона на TSLA-та да се надува до...ПУК!
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Да бе ( преди 2 месеца )
    Първо Поршето не е Турбо С а старото Турбо кабриолет със едва 500конски сили.Бърз поглед показва ,че до него стои и вече старото РС 6 но явно и те са достатъчни да унижат тостерите на африканецът.... Те толкова егати резила..А да забравих че роудстъра като дойде ще ги размаже всички ама колко време мина роудстър няма...Балона се надува.....
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 2 месеца )
    Няма какво да се коментира кола, която вдига над 200 на първа. Евалла, аферим, ашколсун! Вашите колко вдигат на първа? 40?
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Не се притеснявай! В момента Тесла обновява поточните линии за производство на Модел S. От догодина започват продажбите на Плейд модела с три мотора, мощност над 1000 коня и максимална скорост над 300км/ч с ускорение под 2 секунди до 100. Да видим какво ще и се опре на нея. Сега им е лесно с модел от 2012.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Хи хи ( преди 2 месеца )
    Що бе хАмерикански има ли...южноафриканското шмекерче да не би да прави батерии случайно....или щот е много як се опита да пробута кенефите си на друк шмекер с Хапъл, ама оня се изниза....
  • #2
    4 rate up comment 15 rate down comment
    край ( преди 2 месеца )
    Няма такова нещо като немски ел. автомобил -те не могат да направят най-важното - батерията. Ползват батерии на LG. Германците не могат да правят климатици, не могат телевизори, смартфони и ел. коли съответно. Измислиха да слагат урея в дизелаците. 21 век
  • #1
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Гилбурда, чабук, чабук, хъсмангурда... ха ха ха няма такъв прост тест. Иначе швабските коли толкова се отдалечиха от американските електрички, че няма какво да се коментира.