IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как се справя новата S-Class на аутобан без ограничения?

Седанът е не само много луксозен и технологичен, но и доста бърз

Когато Mercedes-Benz актуализира S-Class (W222) през 2017 година, версията S500 загуби своя V8 в полза на нов мотор с 6 цилиндъра и мека хибридна система. Неговият наследник следва същата рецепта, за да може да се справи с все по-строгите правила за вредни емисии.


Mercedes-Benz S-Class


Въпреки това, S500 (W223) е един наистина впечатляващо бърз автомобил и това се доказва от екипа на AutoTopNL, които изкараха луксозния седан на участък от магистрала в Германия, където няма ограничения на скоростта. И демонстрираха истинските възможности на лимузината.

Впечатляващо е не само ускорението, но и плавната смяна на предавките на 9-степенната автоматична скоростна кутия. Факт е, че 6-цилиндровият двигател става малко шумен, когато скоростомерът доближи отметката от 260 км/ч, но това си остава един от най-релаксиращите начини за пътуване с подобна скорост.



Тези, на които това им се струва недостатъчно, ще трябва да изчакат версиите на AMG, но S65 с V12 двигател няма да има. Този 6,0-литров мотор с двойно турбо ще се предлага само за Maybach S-Class. Вместо това обаче ще има електрифициран S73е с около 800 коня, което е със 100 к.с. повече от предстоящия S63e.

Снимка и видео: AutoTopNL

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 8 месеца )
    От десетилетия насам е ясно доказано, че V8 е най-оптималния двигател за S-класата. Работи далеч по-тихо от шестцилинровия бензин. Ускорение, вибрации - всичко е на друго равнище. Поне на това видео остава усещането, че в купето е доста шумно за такъв клас автомобил.
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Стоян ( преди 8 месеца )
    Бегаите с тоя скопен кон 6 цилиндров,я кажете колко пари ще струва тоя фарел
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Японеца ( преди 8 месеца )
    Май ти живееш в измислен свят! Заплата ли имаш, пари ли или караш W222, a? Возим се в 15г. изхвърлени от ЕС коли, а се надуваш! Кажи богаташче гоуфа въри ли, уа?
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    За маняците е S-класатаот края за 90-те години
  • #11
    13 rate up comment 4 rate down comment
    до 10 ( преди 8 месеца )
    от време оно S-klasata е най-добрата кола ! явно тук има хора които са живеят в некъв измислен свят .... и сЕга в така . нищо не се е променило ...
  • #10
    2 rate up comment 16 rate down comment
    JAP ( преди 8 месеца )
    #8 А забелязваш ли как сте копирали стоповете на Корола и Акюра! Преписвачи на дизайн! Пенсионерският дизайн не продава, та копирате яко! Дори Ярис има по добра хибридна система!
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    До 8 ( преди 8 месеца )
    Кой живее в миналия век?!))))))
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До: Карач ( преди 8 месеца )
    Не съм карал осмака бензин, но гледах ревюта на W223 с бензинките - S450 и S500 с този редови шестак, популярния бензинов M256 и заедно с електродвигателя доста успешно го заменя и няма нужда от осмак. Реално на двата модела мощността е различна само заради софтуера и човек може да си вземе S450 и да си го чипира до 550 к.с./650 Нм примерно и ще е щастлив. Пък може и повече и пак да не е щаслив.
  • #7
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Открай време... ( преди 8 месеца )
    важи правилото: Мерцедес и всички останали! Особено в тоя клас.
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Leo ( преди 8 месеца )
    Колата е стъпка напред по отношение на технологиите. За да може да компенсират това немците слагат по малък двигател за да им излезе сметката.