IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Mercedes-Benz S-Class стана Maybach

Флагманът e по-дълъг и по-луксозен, за да може да се бори с Bentley Flying Spur и Rolls-Royce Ghost

Новото поколение на Mercedes-Benz S-Class дебютира още в началото на есента, но тогава компанията-производител показа началните версии на модела със стандартно и с увеличено междуосие. Сега към тях се присъединява и най-комфортният и най-богато оборудван вариант от суббранда Mercedes-Maybach, чието представяне беше проведено във вече приемания за нормален формат - на собствената цифрова платформа Meet Mercedes Digital.


Mercedes-Maybach S-Class


В сравнение с удължения вариант на седана, версия на Maybach е с още 1800 мм по-дълга - до 5469 мм. Това добавя и разстояние между двете оси, което вече е 3396 мм. Това е с 69 мм по-малко от Rolls-Royce Ghost Extended, но и с 202 мм повече от основния съперник на модела Bentley Flying Spur.

На външен вид новия Mercedes-Maybach S-Class се отличава по оригиналната решетка на радиатора и бронята, удължените задни врати, ексклузивните джанти с размер от 19 до 21 цола, светещата емблема на задната стойка и други. Като опция за модела се предлага комбинация от два цвята на каросерията с разделителна линия, като клиентът може да избира между 10 варианта.


Mercedes-Maybach S-Class


Всички асистенти на водача са достъпни още в базовото оборудване на Maybach, като сред тях са шаси със завиваща задна ос на 10 градуса, 5 екрана в салона, система за допълнена реалност и други технологии, които дебютираха при флагмана на Mercedes тази есен. Задните седалки са разделени на две кресла, като това прави салона още по-просторен и по-луксозен.

Освен традиционното подгряване на седалки, поставка за краката с функция за масаж има и подвижни масички, хладилник и комплект за шампанско, както и детайли от скъпо дърво. Задните врати се отварят с електронна команда от мястото на шофьора.


Mercedes-Maybach S-Class


Вече е известно, че версията Mercedes-Maybach ще бъде единствената, за която ще се предлага 6,0-литров V12 двигател, но засега от компанията анонсират само умерено-хибридната модификация за пазара в САЩ. Тя е позната от стандартната S-Class, като получава 4,0-литров V8 с 503 конски сили и 700 Нм,комбиниран със стартер-генератор EQ Boost, който за кратък период добавя още 22 конски сили и 25 Нм.

Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като работи със система за задвижване на четирите колела. Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч не се съобщава, но е известно, че максималната скорост е ограничена по електронен път на 210 км/ч.

Още снимки на луксозния седан - вижте в галерията:


Снимки: Mercedes-Maybach

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Propov ( преди 4 седмици )
    Доста объркана работа. Некви залитания към класическа красота, ама боднати едни таблети като оставени за малко. Нито е тежкарска, нито авнагардна, от всичко по много ама не на място. Получил се е един кич, като за Митьо Пищова. Да му подарят една, че да им направи реклама.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Арабите ще бъдат доволни от този лед лукс. Предполагам и китайците.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    МагарцедесМарко ( преди 3 месеца )
    Е добре де навихте ме, взимам го!
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Изглежда историята се повтаря, както с предшественикът //старият майбах// , хубав автомобил много луксозен но някак си не ми изглежда като претендент или съперник на ролс, нещо не е наред.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    yorval=&=BMG!! ( преди 3 месеца )
    Много грозен=направо като истински койот...И човек с просто око вижда много добре наличието на некви напъни да се родее некак си с РЕАЛните великани - RR, но като цело нема как да се получи с тия левашки мислещи и действащи техни дизайнери - настоящи ***, поради което имаме ТОТАЛНА щета откъм естетическа елегантност или пък положително възприемана красота. Е, ясно е, че за Дальный Восток + очень Близкий изток става и може да има в частност относително добри продажби, само отвътре и...толкоз!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Така поставен километража не стои ОК, сякаш не е част от таблото а като допълнително поставен. Но като човек чиято кола също е с дигитален километраж, но от друга марка, мога да кажа, че тези дисплеи са в пъти, пъти по-добри от старите механични. Първо, че ди доставят страшно много информация, второ яркоста им е еднакво добра и в силен пек и в най-тъмната нощ и с мулти волана, бягаш по менюта, информации всякакви , дори навигацията може да ти е там, нощно виждане, контакти, радиа, гуми и др.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 3 месеца )
    Откакто се появиха тези дисплеи на мястото на нормалното табло, не спират да ми бодат очите с усещането, че са някак взети от нещо напълно несвързано с тази кола и залепени на подходящо за функцията място по напълно неподходящ за дизайна начин. Много успешно съсипват цялата тежкария на иначе съвършения интериор.
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 3 месеца )
    В Китай много ще му се радват. Хората с вкус в Европа - надали.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    мерседес имат много сбъркана концепция това е комплектация майбах за съжаление за толкова години не можаха да направят дизайн от класата на ролс или бентли иначе като интелиор и технологии е о.к. екстериора малко олекотен липсва тежест за този клас
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Миро ( преди 3 месеца )
    До автора: 1800мм или 180мм по-дълъг?