Дизайнерското студио Mansory се занимава с тунинг на автомобили от 1989 година, като за този период се утвърди като едно от най-популярните в бранша. Сега тя представя най-новия си проект - косачка за трева, който отново предизвиква разнопосочни мнения.
Собственикът на ателието - иранецът Курош Мансори, не се притеснява да провокира публиката с нестандартни доработки на модели на Bugatti, Aston Martin, Bentley, Rolls-Royce, Maserati, Ferrari, Porsche, Lamborghini, Mercedes-Benz, BMW и Range Rover, заради което се превърна в "любимец" на германската преса. И тя го засипва с критики при всяка възможност.
Този път Mansory използва като повод за създаването на необичайната машина 25-годишнината на кецовете Air Jordan. Ако не сте наясно, Майкъл Джордан е най-добрият баскетболист в историята (поне според повечето експерти), като на пазара е 11-ото поколение на маратонките му.
Кой ще коси с машината на Mansory, не е ясно, но тръбите на изпускателната система намекват за V8 двигател, а състезателната седалка би трябвало да означава скорост. Цената също се държи в тайна.
Странен е и изборът на рекламно лице, тъй като кецовете са за бейзбол, но за популяризирането им се залага на футболиста на "Байерн" Алфонсо Дейвис. А това показва нелогично позициониране на целева аудитория или по-скоро липсата на такава.
Още снимки на необичайния проект на Mansory - вижте вгалерията:
Както се очакваше, медиите в Германия отново не простиха на иранеца, като тревокосачката дори беше определена като "сутеньорска". А самия Мансори беше посъветван да се захване със селскостопанска техника и да зареже автомобилния тунинг.
Снимки: Mansory