IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW xDrive срещу Audi quattro в дъжда - кой ще надделее?

Двубоят между X5 M и RS Q8 би трябвало да бъде равностоен, но не е така (ВИДЕО)

С пускането на пазара за RS Q8 компанията Audi най-после би трябвало да има спортен всъдеход, който да успее за се конкурира с моделите на BMW M и Mercedes-AMG. Точно това реши да провери и екипът на Archie Hamilton Racing, който публикува в канала си в You Tube любопитно видео.


BMW xDrive срещу Audi quatrro


В него съперник на новото Audi RS Q8 е BMW X5 M във версията си Competition. И тъй като двата всъдехода са с приблизително еднакви характеристики двубоят по-скоро е между системите за задвижване на четирите колела на двата всъдехода - xDrive на BMW и quattro на Audi.

Под капака на BMW X5 M Competition е поставен 4,4-литров туин-турбо V8, който развива мощност от 625 к.с. и 750 Нм. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична, като всъдеходът стандартно получава режим Track. При Audi RS Q8 задвижането става с 4,0-литров туин-турбо V8, осигуряващ 600 к.с. и 800 Нм. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична, като максималната скорост е 305 км/ч.



Битката между двата всъдехода се провежда на силен дъжд, така че сцеплението с настилката също играе важна роля. И в случая X5 M категорично печели срещу своя конкурент, като за това сериозен принос има и системата xDrive.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Офф ( преди 2 месеца )
    Що не казахте , за хибрид .. от тук идва разликата , ама явно и тези толкова разбират ... ако тръгнат състезание от 100км аудито ще го скъса :)
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    bmw 550d ( преди 2 месеца )
    До номер 3: Ти защото не си карал толкова бърза кола за да знаеш, че и с 60 да караш и да настъпиш за да изпревариш на мокро превъртат гумите с 4х4. Бмв-тата по-малко заради обяснението на номер 2.
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До унуфрий ( преди 2 месеца )
    точно пък ти няма да имаш досег до такива коли и на 48г и на 58г и на 68г и...т.н.
  • #4
    16 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не мисля, че толкова задвижването в случая играе роля, просто БМВ-то е по-леко и има повече конски сили. Тегло и конски сили, това играе при драга. лошото е че реално двигателя на Аудито е скопен и всъщност може много повече, но тъй като се монтира същия и в Ламборгини Урус, за да се избегне вътрешна конк.уренция, тука е с намалени 50к.с. в Ламбото е с 650к.с.
  • #3
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Унуфрий ( преди 2 месеца )
    Ако ще си купувам подобна кола, последното важно нещо за мен ще е коя е по-бърза от място. Да не съм на 18г. и да се закачам по светофарите с другите гъзета?
  • #2
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    BMW xDrive винаги е било ориентирано към сцепление на асфалт и по-малко към проходимост. Предаването на повече въртящ момент към задните колела е по-добре за спортно каране и стартове от място. Ауди-то си е предно ориентирано 4х4, при тръгване от място тежестта на колата се пренася на задния мост, а той няма достатъчно въртящ момент, а предните колела нямат сцепление заради олекналата предница. Затова те си рекламират "предното предаване" на снежни писти, защото там има леко превъзходство.
  • #1
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Вече нищо ( преди 2 месеца )
    Не е като едно време. Едно време куатро беше най-добрата системата, а Mercedes правеше най-добрите коли. Сега вече всичко е конфекция и всяка нова система е по-добра от предишните. Няма категорично предимство на някоя марка, а на всичко отгоре навлизат и електромобилите, които съвсем ни объркват понятията.