IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов електромотор обещава чудовищен въртящ момент

Творението на Equipmake ще постига 3500 Нм при 1000 об/мин

Името Equipmake може и да не ви се струва познато, но британската компания зад него в последните 2 години обещава да извърши революция в задвижването на електромобилите. Специализираната в електрическите двигатели фирма представи новия си ел. двигател, който звучи повече от обещаващо.


Equipmake


Наречен HTM 3500, новият електромотор е създаден да доставя висок въртящ момент при ниски обороти. И по-конкретно 3500 Нм при 1000 об/мин. Подобни стойности го правят изключително подходящ за автобуси, товарни и минни камиони и други тежки машини.

За да демонстрират способностите на електродвигателя, но също и да "позволят на производителите на автобуси да станат производители на електрически превозни средства за един ден", от Equipmake обещават скоро да са готови с цяла електрическа платформа, наречена EBus. Компанията твърдо вярва, че с показателите си, HTM 3500 ще се възприеме доста позитивно от производителите на специални транспортни машини.


Equipmake


"Новият електромотор разчупва границите на конвенционалния дизайн с постоянен магнит, като го прави по доста ефективен начин. Използването на директна предавка елиминира нуждата от скоростна кутия, позволявайки по-ефективна компановка на електрическото задвижване", заявява шефът на Equipmake Иън Фолей.

Британците привлякоха вниманието през пролетта, след като представиха електродвигател, изцяло произведен чрез технология за 3D принтиране. Агрегатът е с две версии. като по-малкият, наречен АРМ 120, тежи 12 кг и постига 170 к.с. при 12 000 об/мин. По-големият - АРМ 200, тежи 40 кг и произвежда мощност от 295 конски сили при 10 000 об/мин. Това ги прави едни от най-ефикасните двигатели по съотношение между мощност и тегло на агрегата.

0 от 500
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    GRIDSERVE ( преди 3 години )
    Карайте си ги, топлете се на тях, тресете се на празен ход, само ако може някъде надалече, сред природата там... 12 кила, 170 коня, 12 000 оборота, леле, леле. А 90-те във F1 само и единствено Ферари се развърташе до толкова.. На предна и задна главина по един такъв става ли? 340 коня електрическо колело за шеги и закачки с пистарките по 30 бона :D
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Петко ( преди 3 години )
    Какво да става, караме си ги, не по цял ден да четем за електрокари и да цъкаме с език.
  • #1
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    Какво става с нафтовите печки и скептиците за автобуси, камиони, Disel, sehr gut, Ja, Ja!