fallback

Най-мощната Toyota RAV4 се провали на "Лосовия тест"

Хибридният кросоувър се справи с изпитанието само с 63 км/ч (ВИДЕО)

Шведското издание Teknikens Värld проведе поредния си "Лосов тест", като този път на изпитанието беше подложена най-мощната версия на Toyota RAV4 - зареждащия се хибрид Prime.

Тестовият кросоувър се задвижва от бензиново-електрически силов агреат, в чиято основа е 2,5-литров двигател. Заедно с електромотор, захранван от разположена под пода батерия, той развива 306 к.с. Само на електричество хибридът изминава до 63 км.

Резултатът се оказа плачевен, тъй като RAV4 Prime премина през полосата без грешка само със скорост 63 км/ч. Опитите с по- висока скорост завършиха неуспешно, като още първия път кросоувърът излезе от трасето, събаряйки конусите.

По-рано сериозни проблеми с "Лосовия тест" имаше и стандартният RAV4 с хибридно задвижване. Той успя да постигне малко по-висока скорост - 68 км/ч, след което компанията спешно доработи системи за стабилизация и през януари RAV4 успя да се реабилитира и достигна 72 км/ч. Очаква се, че Toyota сега ще стори същото и със зареждащия се хибрид.

Снимка и видео: Teknikens Värld 

fallback
  • #13
    ТМД ( преди 3 години )
    Аз в България един Лос не съм срещнал по улиците. Така, че този тест шведите да си го...
  • #12
    ЛоШо ( преди 3 години )
    Подобен беше тезултата и с обиковен хибрид Рав4. Тогава японците пренастроиха софтуера на системата за тракшъна и нещата се нормализираха. Предполагам, че нещо подобно ще стане и с плъгин версията. Не е такава болка и драма ... ама хейтърите на най-продаваната марка коли само такива клипове чакат.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    тия френските не ги броим за коли бре...
  • #10
    ха ха ( преди 3 години )
    Тойотите никога не са се отличавали със стабилност, това не е новина, просто системите им не са настроени както трябва. Имах няколко тойоти, от които две версота, можех на сухо да поднеса задницата на версото в кръгово движение, само от калпавите настройки на автомобила,
  • #9
    До #9 ( преди 3 години )
    Няма разбира се, колко Тесла Х видя по пътищата, сигурно си има и други причини да не ги виждаш.
  • #8
    До 8 ( преди 3 години )
    Ти изобщо прочел ли си за кой модел става дума? И колко хора ще хвърчат по завоите докато не им се ъпдейтне софтуера? Истината е, че и немци и японци в стремежа си да бълват огромни количества коли са свели качеството си до минимум, но цените са до небето. Но всичко с времето си ще се намести.
  • #7
    Той ( преди 3 години )
    Ако гледате канала на тестващите ще видите, че има следващ клип в който (няколко месеца по-късно), заедно с техническия доректор на Тойота правят теста пак след като са гледали видеото от Тойота и са направили софтуерен ъпдейт. Там вече се справя с теста със 71 км/ч.Така че, бих казал тази новина не е много актуална и според мен - сензационалистки клик-бейт :)
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Смех в залата, нещо им натежа в колата и изкуствения интелект в системата за стабилизация изтърка джантите в асфалта...
  • #5
    До #2 ( преди 3 години )
    Да батериите държат тежеста ниско, но какво общо има Тесла Х със сувчетата, за които става дума ? Теслите не не се обръщат, те направо се разпадат в движение - тавани окачване...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Защо, С5 Aircross го минава успешно на 84км/ч, и това при пухеното си окачване.
fallback
Последни