IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG A45 S се провали на „Лосовия тест“

Хот-хечът не успя да премине изпитанието с нужната скорост

Специалистите от независимата организация km77.com продължават с проверките на нови модели, които трябва да преминат през „Лосовия тест“. Този път те изпробваха високопроизводителния германски хечбек Mercedes-AMG A45 S във версията му от 2020 година, като машината се представи нееднозначно.


Mercedes-AMG A45 S -„Лосов тест“


Новият Mercedes-AMG A45 S е най-мощният хот-хеч на планетата. Той е изграден на платформа, позволяваща използването на система за задвижване на четирите колела с предимство на предните. Хечбекът обаче има и режим „дрифт“, който позволява цялата мощност да бъде прехвърлена на задните колела и така водачът да управлява поднасянето.

Това би трябвало да направи автомобил идеален за управление, особено когато се налагат резки завои за избягване на препятствие на пътя, каквато е идеята на „Лосовия тест“. Целта на изпитанието е шофьорът да заобиколи предмета или животното пред него и да се върне в по най-бързия начин в полосата си на движение.

За да бъде признато покриването на тест, автомобилът трябва да се справи с него при скорост от 77 км/ч – нещо, което Mercedes-AMG A45 S не успя да направи. Включването на режим „Спорт“ така и не оказва влияние върху маневрата на хечбека. И се налага водачът да намали скоростта до 75 км/ч, за да не удари някой от конусите на полигона.



Под капака на хот-хеча на Mercedes-AMG е поставен 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който генерира 421 к.с. и 500 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,9 секунди, а максималната скорост е 270 км/ч.

Снимка и видео: km77.com

0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Е, те Мерцедес си имат традиции - преди повече от 20 години първата А класа не само не го минаваше, ами и спираше по таван направо. Явно не се учат от грешките си.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Е доживахме до времената на фалшивите ауспуси, времената когато М пакета е само външен вид, а поради некадърната електроника спортна кола не може да мине тест който евтини сувове на непретенциозни марки минават без проблем.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    рено.БъГъ ( преди 4 години )
    Провал ъмчи как! Иначи как *** замажим резиля на алпинчиту - нъл уж са води спортно, пък е върхъ на върхувете, низина на низинити при реноту - при 77км/ч напрао фаща гората... https://***.youtube.com/watch?v=AdsXUB0z-Pc&t=79s
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Едва ли има изненадани.
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    Без думи! Обожавам информираността.Тя отваря прозореца на познанието и оттам виждаме кръгозора на истината. Без нея щеше да има само крайни мнения за премиумите. Такива които сляпо превъзнасят славата им с гръмки суперлативи и такива които пренебрежително оплюват и отричат с литота. А истината е друга. Много от премиумите са си обикновени автомобили с обикновени възможности,но дизайнерски,комфортно и рекламно засилени, за да могат да бъдат продавани, чрез този подход,в пъти по-скъпо от другите!