IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW M235i се провали на „Лосовия тест“

Баварското купе с 4 врати срещна сериозни трудности при изпитанието (ВИДЕО)

Експертите от портала km77 продължават да проверяват, как новите модели на пазара се справят с „Лосовия тест“, който имитира внезапната появя на препятствие (голямо животно) на пътя по време на движение.


BMW M235i - Лосов тест


Водачът на автомобила трябва да заобиколи препятствието, като тестът се провежда на полигон с конуси. За успешно се отчита справяне с упражнението при скорост до 77 км/ч, без да бъде ударен нито един от конусите.

Моделът BMW M235i обаче срещна сериозни проблеми, след като първи се справи с теста при скорост 68 км/ч. При по-голямо ускорение обаче, машината започна да удря конусите, като показа лошо сцепление на предните колела с пътя.



Според изпитателите, това се дължи на „дървените“ (определението е тяхно) гуми Bridgestone Turanza T005, които не осигуряват сцепление с пътя. И при двата неуспешни опита за справяне със 77 км/ч, колата поднася и променя траекторията си дори при плавно увеличение на скоростта.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 3 месеца )
    Провал? Срещнал сериозни трудности? Не по скоро това е катастрофа, Провал и трудности биха били при модели на други марки, които до сега не са били обект на подобно самочувствие изразявано с дръзка самоувереност и с постлан килим от медийни суперлативи за неповторимите му спортни възможности. Моля покажете същият лосов тест с Форд Фокус за показно! Както се казва скромността, краси!
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 месеца )
    най-големия провал е на рено алпин, който няма и 1 успешен опит, без да събори конус! https://www.youtube.com/watch?v=AdsXUB0z-Pc&t=9s
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И новият Голф се провали със същите гуми.
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    този тест за да е адекватен - всички коли които се тестват трябва да са с едни и същи гуми, иначе не тестваш колата, а гумите.... сега не бмв-то се е провалило на теста а гумите му...
  • #7
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    То мойто сувче се справя по-добре, ахах с предно е няма 4x4 и е от марка която чичките от блока с 20 годишни кочини смятат за евтина. Та така с толкова електроника излиташ на първия завой.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А пък ADAC класират Bridgestone Turanza T005 на първо място в теста си за летни гуми: www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/sommerreifen/185-65-r15h/alle-testergebnisse/
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Те са си така ( преди 3 месеца )
    2005 карах Туранца, за да станат меки трябваше да е 30 гр жега поне и магистрално каране от тогава не съм и няма да карам ДЪРВЕТАТА БРИДЖСТОУН! Явно са си същите ***. Имаха едно Предимство, издържаха много км, поне с 50 пр над останалите, но път 60 хил се возиш на каруца. Ужасни са...
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Че имат ли Бриджстоун недървени?
  • #3
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Абсолютно безсмислен тест зависещ от много фактори които не се вземат предвид.
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Единствения, който не разбира от коли си ти. Знаеш ли пилотите от Формула едно, кои пилоти сочат като най-добрите? Рали пилотите! Ралито е най-шофьорската категория и най-трудна. А там колите са само 4Х4!! Най-добрите пилоти карат 4Х4. Знаеш ли защо? Защото няма по-добро от 4Х4. Навремето когато Ауди първи го внедриха в ралито, смачкаха цялата конглокенция, след тях абсолютно всички минаха на 4Х4. Така, че като не разбираш от коли, не коментирай, колко разбират останалите.