IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

„Лосовият тест“ се оказа проблем и за новия VW Golf

Хечбекът не успя да се справи с маневрата при скорост 77 км/ч

Поредният нов модел на пазара – осмото поколение на VW Golf, беше проверен в така наречения „Лосов тест“. Това е изпитание, което имитира заобикалянето на внезапно появило се на пътя животно. Резултатът се счита за задължителен, ако автомобилът се справи без проблеми с маневрата при скорост от 77 км/ч.


VW Golf лосов тест


В последно време изпитанието се оказа проблем и за някои от най-популярните модели на пазара и това принуди техните производители да направят някои промени в настройките най-вече на окачването. Това явно ще трябва да сторят и инженерите на Volkswagen, тъй като новото поколение на Golf също не се справи.

Хечбекът се провали при теста със 77 км/ч, като удари два от конусите и не успя да се върне обратно в полосата на движение. Преди това автомобилът премина изпитанието с 69 км/ч, като така успя да задмине купето Mercedes-Benz CLA, който покри теста само при скорост от 66 км/ч.



Показателите на новия Golf обаче отстъпват на тези на предшественика му, който успя да не удари конусите при 76 км/ч, но при 77 км/ч все пак блъсна един от тях.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Golf копира ( преди 2 месеца )
    Не ви ли се струва че копират дизайна на фейслифта на последния Аурис?
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Накратко - всеки който ходи за риба, кара колело или свири на някакъв инструмент е много наясно, че има 3 нива на качество на изработка - 1. японско, 2. корейско, 3.китайско - останалите разчитат на пропаганда и не наблягат на математиката!
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Някой може ли да преведе израза: "резултатът се счита за задължителен"!?!
  • #9
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Вагито пак извади торбата с лъжите - няма по-печална гледка от немско фенче под статия за немски тааратайка.
  • #8
    14 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Точно обратното е: Преди се смеех на немските списания как винаги изкарват немските марки по-добри, и то с много. Но след 20 г. разнообразен опит с японско, френско и немско сам се убедих, че е така. И те имат някои косури, но са дребни. Последно се убедих с последния Сивик на една приятелка - толко нескопосана кола немците не са правили от 60-те г.
  • #7
    18 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    хех - на калпав Голф гумите му пречат.
  • #6
    18 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като четеш Аутобилд и оставаш с впечатление, че няма по-добро от ВАГ. Ама после като покараш няколко марки коли и осъзнаваш, че светът си се развива...
  • #5
    15 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колата си е добре. Японските гуми са трагедия. Карал съм Бридж и Тойо: Не ми ясно как им искат толкова пари, но колата дойде така от завода. От Пирели, Мишлен, Конти, Гудиър и дори Вредещайн ги дели пропаст.
  • #4
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Немци ( преди 2 месеца )
    Да ама Бай *** каквото и да пише за Фолцваген Бай *** ще продължи да купува само ,,немско,, хахаха немското най добро Фолцваген и Алди най добрите хахаха смях смях смях
  • #3
    16 rate up comment 7 rate down comment
    hahaha ( преди 2 месеца )
    ФВ не им ли покажеш на хартия кирливите ризи, както американците им навряха дизелгейта, не признават нищо и викат че са най- добри! Наскоро в немско списание за ел. кола написали за някаква врата ли там нещо дефектно....халанко, ел. мотора за първи път се обслужва над 1000000км. а батерията е на 80% след 300 000км. какво ще философстващ ти за технологии които нямаш..... направи такава кола пък после ще говорим дали му е мека пластмасата или слаба шумоизолациията!