Индийският производител Tata измисли нов начин за защита на своите автомобили от вируси и инфекции. Всички машини, предназначени за продажба, очакват своите купувачи в херметични пластмасови капсули.
Новият начин е въведен, за да се сведе до минимум контакта на сътрудниците на дилърски центрове с автомобилите. И тъй като Индия в момента е втората държава в света по брой на заразените с COVID-19, подобен "гараж" ще позволи да се предпазят евентуалните купувачи от допир с повърхността на колите.
Според представител на компанията, предпазните мехури гарантират, че всички автомобили са надлежно предпазени от микроби и вируси от момента на излизането им от завода до предаването им на клиента. Преди да бъдат опаковани в пластмасовите контейнери, превозните средства щателно се мият и дезинфекцират.
Първият автомобил, предаден по новите правила за безопасност, е хечбекът Tata Tiago. Той беше доставен в дилърски център в стерилна пластмасова капсула, където беше предаден на купувача.
Снимки: Tata Motors