fallback

Новата Mazda CX-5 става премиум

Кросоувърът получава 6-цилиндров мотор, задно предаване и луксозно оборудване

Японският производител Mazda има намерение да атакува нов сегмент от пазара - този на премиум-моделите. И първият автомобил, с който компанията ще се опита да се конкурира с Mercedes-Benz и BMW, е следващото поколение на кросоувъра Mazda CX-5, съобщава BestCarWeb.

Според информацията на изданието, със смяната на поколенията моделът ще бъде променен напълно, при това не само на външен вид, но и технически. Кросоувърът ще премине на нова платформа със задно предаване и надлъжно разположение на двигателя (сегашната е с предно задвижване и напречно поставен мотор).

Същата платформа ще бъде в основата и на следващата Mazda 6, като и двата автомобила ще се появят през 2022 година. Те ще получат нови 6-цилиндрови редови двигатели Skyactiv-G, Skyactiv-D и Skyactiv-X, чиито характеристики все още са неизвестни. Със сигурност ще има и версия с хибриден агрегат.

Дизайнерите на изданието публикуваха две изображения на бъдещия модел, като се позовават на информация на свои източници от компанията. Кросоувърът ще получи по-тесни предни фарове и решетка на радиатора, както и задни светлини с различна форма. В предната час ще се появят въздухозаборници (или имитация на такива), а корпусите на огледалата и покривът ще бъдат боядисани в черно.

Снимки: BestCarWeb

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    както и Ханс,Жан,Джон,Йоханес и още други прости хора ,които не се возят предимно на служебни коли си купуват собствени немски и са доволни dickhead
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Измама е само немски допотопен трошляк любимата кошница на *** Простака.
  • #11
    Голям риск ( преди 3 години )
    Със сигурност ще е много добра но много зависи цената нищо чудно продажбите да паднат в пъти ако я вдигнат значително както най-вероятно ще стане а сега е най-продаваният им модел едва ли си струва да рискуват толкова много но ще е интересно
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Mazda е доста популяена кола и като цяло япоснските автомобили са хубави . не знам какво мврънкяте тук непрекъснато. за вас нито 1 марка кола не става . ни японски ни немски ни нищо ....луди хора !
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    общо взето са измама,тъжно ми е да го кажа от собствен опит но е вярно,нищо особено за това което се иска
  • #8
    до 7 ( преди 3 години )
    защо да не би Мазда да е лоша кола ?!!!?? гледам че доста ги карат !
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    под 2 % пазарен дял в Европа в момента. производител който каза че няма да инвестира в ел. технологията преди 3 г., а сега има един ел модел с пробег на Дачия Спринг!!! Премиум с ДВГ от 2021г. и нататък....затваряй....!
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Искат да са премиум, но истината е горчива.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    както и емисиите от 2022 стават ако не се лъжа под 50 , което е непостижимо от коли като тези.Освен всичко тези показатели ще се следят след продажбата от черна кутия за данни -става задължителна .Любимите ви ФВ скоро спират поло пасат може би голф на бензин
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    забраняват двг от 2030г за продажба като нови коли в доста държави от ЕС
fallback
Последни