IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

На газ през зимата: 10 неща, които трябва да знаете

Как да избегнете постоянното превключване на бензин, какво представлява "зимният" газ и как се засичат утечки

За и против автомобилните газови уредби: ето ви още един от вечните интернет спорове. Нямаме никакво намерение да навлизаме в него, защото правилният отговор е различен за всеки потребител според житейските му нужди. Монтирането на АГУ няма особен смисъл в малки и икономични автомобили, които се карат в града. И обратно, може изцяло да осмисли живота на хора, които карат големи коли и навъртат ежедневно по 80, 100 и повече километра.
   
   
АГУ, газова уредба, пропан-бутан
В повечето европейски страни основен аргумент срещу АГУ са усложненията при зареждане. България обаче има най-голямата гъстота на зарядни станции за пропан-бутан в целия ЕС и не страда от проблеми в това отношение   
    
   
България е от страните с най-голямо разпространение на газовите уредби (говорим за тези на пропан-бутан, или още втечнен петролен газ - LPG). Но все още много хора не познават добре принципите на техниката, която ползват, и не знаят, че тя изисква допълнителни грижи, за да им служи вярно. Това е особено валидно през зимния сезон.
   
   
10 неща, които трябва да знаете за зимната употреба на АГУ (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
  • #9
    18 rate up comment 8 rate down comment
    пепи ( преди 3 години )
    Кво лошо има Порше с газова.
  • #8
    9 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Прав е авторът, ако ще слагаш газово е добре да направиш една сметка , последните години бензиновите свалиха разхода около 5/100 - което ще рече че спестяваш 4лв/100, и 1500 лв за газово ще ти трябват 40 000 км , 30км на ден са 10 хил годишно - честно казано аз не бих се занимавал, освен ако не купуваш 20 годишна бангия дет харчи 10+
  • #7
    30 rate up comment 20 rate down comment
    Автлмобила ( преди 3 години )
    Само в България "баровеца" си купува порше и му слага газова уредба, а бе патрони беее
  • #6
    5 rate up comment 20 rate down comment
    До 4 ( преди 3 години )
    Тук ЩЕ продължи това, щот тукнф ф Германия и наште паркинги не с кат немските...с кво се раличавст сигурно знаеш щот гледам че го даваш отворко
  • #5
    60 rate up comment 4 rate down comment
    Сашо ( преди 3 години )
    Много проблеми, много нещо с тая газ:)))) Аз затова от 70-те години си карам на газ и нямам намерение да спирам. И не само заради икономията. Ако авторът си почопли още малко носа може да измисли и още проблеми.
  • #4
    72 rate up comment 4 rate down comment
    Японеца ( преди 3 години )
    До сега съм навъртял над 300 000км на газ, без никакви грижи за 14г!Карайте на газ, икономично и екологично!
  • #3
    31 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Забравяте за мола - това ограничение същестува само в БГ. В Германия например LPG могат да паркират на подземни паркинги от 1982 година. От друга страна в Германия ако *** си монтира сам газова в гаража пред блока ще му пръснат *** от глоби, санкции, затвор и т.н.
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Само кото сметнеш колко километра си минал с колко пари знаеш ли колко ще пазаруваш в мола.а нещо за замърсяването що не писахте.
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Когхато е много студено, колата пали по лесно на газ, въпреки схващанията.Защото кгазта се изпарява доста по лесно от бензина.Главният проблемм тук е български.Съотношението между лекият пропан и тежкият бутан през зимата и лятото е различно, но всеки си прави каквото си иска.