IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Трябва ли германците да се притесняват?

Тези корейски модели постепенно изместват конкурентите си от пазара

Германските автомобили са синоним на производителност, лукс и качество от десетилетия. Производители като Volkswagen, BMW, Audi и Mercedes-Benz отдавна доминират на пазара, но това се променя през последните години. Марки като Lexus и Tesla подронват германското господство в някои сегменти, но има и други компании, които искат по-голямо парче от тортата.

Такива, например, са корейските производители Kia и Genesis, който заеха първите места в класациите по надеждност и по клиентска удовлетвореност. Те предлагат висококачествени продукти, като приближават лидерите на пазара. И вече окончателно скъсаха с миналото си на евтини автомобили със съмнително качество.

Ето ви 10 модела, които са близо до върха и се превръщат в заплаха за германските си конкуренти:

0 от 500
  • #10
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Добрич ( преди 3 години )
    Само *** може да си купи ауди,бмв,мерседес,ваген, и след това да ходят по сервизите.
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    yor!val!=MMGGA! ( преди 3 години )
    И кога, другарчета тука защищаващи яростно джърман.манюфактурчета, ще могат с чиста ръка на сърцето непредубедено да заявят , че са се любували на истинска ярка дизайн-крассавица на подпомаганата от Меркел индустрия през последните петилетки. Единственото изключение бе 1 експериментална студийна разработка на Б-М-2Ю - спортен Елеганс Вижън с вдигащи се като пеперудени крилца врати отпреди точно 12 и нещо години на ст-ст 100К в ЕВРОС, която обаче така и така НЕ успя да влезе в РЕАЛно пр-во,сори
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    но цените им на старо са катастрофални,защо ли?
  • #7
    13 rate up comment 5 rate down comment
    yor!val!=MMGGA! ( преди 3 години )
    тази анотация ясно показва, че епи-кУрейците много, ама мн.добре са си научили урока и определено те са едни от малкото авто-конструктори, които дърпат прогреса и развитието на този бранш напред, откъм - дизайн, технологии, качество, ефективност и икономичност. И тука пишат разни другари, които нито са чували, нито са се качвали във флагман от ранга на Дженезисъ, който вече цели 2 год. подред обира всичките награди по качество и безаварийност и маХ. сигурност в световен мащаб. продължение следва
  • #6
    10 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Трябва да се притесняват от глупави клиенти, които мислят, че ще си купят престиж чрез корейски кошници. А и не е само престиж. Ако не знаеш историята на автомобилостроенето, си купуваш клюндай и се перчиш с глупостта си.
  • #5
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    не не трябва ! не са стигнали нивото на Мерцедес БМВ И АУДИ !
  • #4
    27 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    *** Балкански е крайно време да разбере,че по големи некадърници и измамници от швабите няма на този свят.
  • #3
    8 rate up comment 9 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Не знам откъде са го препечатали това заглавие, ама знам че стингър е в дъното по продажби на спортни коли, а пък тойота лексус на най добрият пазар в Евриопа, а именно немския има продадени няколко десетки бройки.
  • #2
    6 rate up comment 15 rate down comment
    none ( преди 3 години )
    Минути за реклама на корейците. Последните години са впечатляващи само като цени, но не и като качество и производителност (с малки изключения). Дизайна на последните им модели 2020 е някаква странна китайско-американска гозба, която граничи с кич. Ако говорим за наистина впечатляващ дизайн и технологии при двигателите разгледайте Infinity QX50 и QX60 (особено вторият).
  • #1
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Китайче ( преди 3 години )
    Да, Германците трябва да се притесняват. Корейците - също. Автомобилният им бизнес скоро ще се свежда до търговия със запазени марки и препродажба на made in China стоки.