Изборът на най-добър или най-лош автомобил, който да представлява цяло десетилетие, е сериозно предизвикателство. Изданието Automobilesreview се нагърби с тази задача, като реши да избере най-добрите и най-лошите модели от 70-те години насам. Те са разделени на десетилетия, като едните предлагат перфектна комбинация от съотношение цена-качество, производителност и ангажираност на водача, а другите са толкова лоши, че вече са забравени.
Единственият ич шанс на тези машини е ниска им цена, но дори и тя е без значение, ако те са разочаровали много хора, докато са били на пазари. Проблемите им са се свързани е само с лошото качество на производство и многото дефекти, но и с високите разходи за поддръжка.
Най-добрите и най-лошите спортни коли за всяко от последните 6 десетилетия (ГАЛЕРИЯ):
За да бъдем честни, Triumph Stag има доста атрактивен външен вид, като се предлага с твърди покрив, с покрив от плат или изобщо без покрив. Проблемите с двигателя и с надеждността като цяло обаче го подведоха.
Всъщност, двигателят беше определят като "най-лошият", създаван някога. Той има неефективна охладителна система с висока налягане, която води до други механични проблеми. В Triumph поддържат производството на Stag в продължение на 8 години, като успява да продаде едва 25 877 бройки от модела.