Изборът на най-добър или най-лош автомобил, който да представлява цяло десетилетие, е сериозно предизвикателство. Изданието Automobilesreview се нагърби с тази задача, като реши да избере най-добрите и най-лошите модели от 70-те години насам. Те са разделени на десетилетия, като едните предлагат перфектна комбинация от съотношение цена-качество, производителност и ангажираност на водача, а другите са толкова лоши, че вече са забравени.
Единственият ич шанс на тези машини е ниска им цена, но дори и тя е без значение, ако те са разочаровали много хора, докато са били на пазари. Проблемите им са се свързани е само с лошото качество на производство и многото дефекти, но и с високите разходи за поддръжка.
Най-добрите и най-лошите спортни коли за всяко от последните 6 десетилетия (ГАЛЕРИЯ):
Това е първият реален опит на Hyundai да създаде глобален спортен автомобил и включването му в този списък може да изглежда малко изненадващо. Трудно е обаче да бъдат пренебрегнати многобройните недостатъци на това превозно средство. Проблемът е, че това е второто поколение на модела, така че конструкторите имах на разположение време, за да отстранят проблемите на първото.
За спортна кола от този период Tiburon е твърде бавен, като се нуждае от 7 секунди, за да вдигне 100 км/.ч. Управлението също е ужасно, като липсва каквато и да е ангажираност на водача, което е голям минус за всеки модерен спортен автомобил.


1