IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Jeep извади чудовищен Wrangler с Hemi V8

Освен огромна мощност, всъдеходът предлага и впечатляваща проходимост

Jeep представи официално серийната версия на концептуалния си всъдеход Wrangler Rubicon 392. За пръв път в историята си легендарният офроудър получава 6,4-литров V8 Hemi двигател. При това, "напомпан" до 470 конски сили, с помощта на които всъдеходът ускорява от 0 до 100 км/ч за под 5 секунди.


Jeep Wrangler Rubicon 392


Двигателят е свързан с 8-степенна автоматична скоростна кутия, която предлага и перца за смяна на предавките от волана - също генерална новост за Wrangler. За малцината фенове, които биха използвали високопроходимия модел като асфалтов бегач, налице е и launch-control система, както и активна изпускателна система с автоматичен контрол на клапаните. 

Все пак, Jeep Wrangler Rubicon 392 не е предвиден единствено за пилене на гуми по асфалта, а е повече от сериозна оф-роуд машина. Налице са понижаващи предавки в системата Select-Track 4WD, както  и електронно активиращи се блокировки на предния и задния диференциал.


Jeep Wrangler Rubicon 392
  
  
Окачването е повишено с 5 см
, като използва амортисьори Fox и подсилени компоненти. Подсилена е и спирачната система, а подобрението в ъглите на атака и спускане по наклон подпомагат 33-инчовите оф-роуд гуми, качени на 17-инчови бедлок джанти.

Rubicon 392 може да гази във вода до 825 милиметра, въпреки "прорязания" капак от който да се подава повече въздух за големия Hemi V8. Всъдеходът използва системата за всмукване на въздух Hydro-Guide, която насочва водата далеч от двигателя чрез тристепенна отводнителна система, дори и вълна да залее предния капак. Системата е предвидена да функционира безотказно и да захранва с достатъчно въздух двигателя, дори целият капак да е нахвърлян с кал - нещо, което нерядко се случва в света на Wrangler.

 
Jeep Wrangler Rubicon 392
   
   

Визуално, Wrangler Rubicon 392 се отличава както по специалните колела и капака с голям отвор, така и с емблемите 392, оптимизираната челна решетка, за по-добро охлаждане на мотора, диодни светлини и други специфични акценти. Бронята е модифицирана, като се предлага и с монтирана лебедка, а изпускателната система е с четири "цеви".

В салона са налични кожени седалки с бродирано лого на версията, специфични дизайнерски акценти на отделни места по купето, нов дигитален панел на арматурното табло, както и информационно-развлекателна система с 8,4-инчов дисплей, която освен стандартната информация, показва и важни данни при оф-роуд пътуване


Jeep Wrangler Rubicon 392


От Jeep все още не уточняват дали Rubicon 392 версията ще е налична само за модификацията с 4 врати, която бе представена или и по-късият модел ще получи мощния Hemi. Не е уточнена и стартовата цена на всъдехода, който ще е на пазара през пролетта. Според специалисти, мощната машина ще струва минимум 60 000 долара в САЩ, а дали ще дойде и в Европа, предстои да разберем.


Още снимки на Jeep Wrangler Rubicon 392 вижте в ГАЛЕРИЯТА:


0 от 500