IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Jeep преобрази пикапа си в офроуд звяр

Заводската програма за индивидуализация Mopar предлага много екстри

Jeep преобрази пикапа си в офроуд звяр

Дълго време Jeep нямаше пикап в гамата си. Докато конкурентите Ford, GM и Dodge продаваха лекотоварни и heavy-duty модели като луди в Северна Америка, феновете на Jeep можеха само да си спомнят Commanche, чието производство бе прекратено през 1992 г.

Дългото чакане приключи. С Gladiator марката отново стъпва в сегмента на пикапите. При това не само в серийна версия, но и с предлагани допълнителни детайли от заводската програма за аксесоари Mopar.

Jeep Pickup Gladiator Rubicon Mopar следователно е нещо като заводски тунинг. В него са монтирани екстри за 12 хиляди долара. Такива са например комплектът за повдигане на каросерията с пет сантиметра, което помага извън пътя. Друг пример са 33-цоловите гуми, които приличат повече на валяци. При качване човек трябва да се напрегне сериозно, но е улеснен от няколко дръжки. Врати от стоманени тръби и мрежа за комари над главите допълват специалната версия.

Jeep

Под дългата 5,54 м каросерия се крие техниката на Jeep Wrangler JL. Във версията Rubicon тя е допълнена от много техника за офроуд – оси Dana-44 от трета генерация, електрически блокажи на диференциалите на предния и задния мост, електронно откачван напречен стабилизатор и дълбочина на газене от 76 сантиметра. Както подобава на истинска офроуд-машина понижаващите предавки се включват ръчно.

До централната колона Gladiator е идентичен с Wrangler. Това означава много пластмаса, нова инфо-система с Apple CarPlay и Android Auto и системи за асистенция като адаптивен автопилот и система за предупреждаване за слепия ъгъл.

Теглото от 2,3 тона се задвижва от познатия 3,6-литров бензинов V6 с 285 к.с. и максимален въртящ момент от 353 нютонметра. Той е комбиниран серийно с осемстепенен автоматик.

Мостовете, както винаги, са твърди. Окачването не е взето директно от Wrangler, тъй като техниците са реагирали на различни места срещу по-високото тегло и по-дългото междуосие. Рамата е подсилена, а на задния мост се използват елементи от Dodge Ram Pickup. Идеята е била Gladiator да предлага комфорт на пътя и извън него с четирима пътници и багаж до 725 килограма.

Снимки: Jeep

Вижте още снимки в галерията:

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На мрънкащите тук им пожелавам приятно прекарване в скъпото им немско СУВ в задръстването по софийските булеварди някоя понеделник сутрин, което по принцип ползват да присветкват по магистралата или да излизат от кръстовища, предреждайки всички от лента за ляв завой. :D
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    отСиднейАв$тралия ( преди 1 месец )
    и превалява дъжд и прекарвате следващия ден да чистите мизерията от купето. Става цудо. К'фево мазало в колата
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Грета ще се зарадва всеки жител на планетата да кара такова...