fallback

Mercedes на 15 години - какво да очакваме?

Хроничните проблеми на марката не са причина за отказ от нейните модели

Всяка автомобилна марка си има своите особености и слаби места, дори и Mercedes-Benz. При това, те не са никак малко, защото Daimler AG предлага много универсални детайли и агрегати за своите модели. Това означава, че те имат общи проблеми места. Именно за тях ще стане дума.

Колите на Mercedes ръждясват?

Не всички, но някои собственици на автомобили с трилъчева звезда на капака с изненада отбелязват, че се случва подобно нещо. То се отнася за автомобилите от началото на века, докато при по-новите варианти нещата са подобрени и те не са толкова податливи на корозия. Това обаче не означава, че не трябва и те да бъдат огледани внимателно преди покупка.

Със сигурност придобиването на премиум-автомобил на възраст около 15 години означава ако не големи разходи за обслужване, то поне по-чести ремонти и смяна на излезли от строя агрегати. Нивото на оборудване не е толкова впечатляващо (изключваме топ-версиите), а освен това собственикът трябва да мисли също за данъка на автомобила, както и за разхода на гориво, защото обикновено тези коли са оборудвани с мощни и големи двигатели.

Общи проблеми на моделите на Mercedes, произведени преди 15-20 години:

1. Поява на ръжда - Е-Class (W210), C-Class (W203), S-Class (W220), A-Class (W169), B-Class (W245), Vito (W638).

2. Спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) - Е-Class (W221), CLS (С219), SL (W215)

3. Компресор на системата Airmatic (производства на WABCO) - S-Class (W220), R-Class (W251), GL (X164)

3. Двигатели - M271 с обем 1.8 литра (проблем със системата за газоразпределение) и M272 с обем 3.5, V6 (износване на балансиращите валове)

4. SAM-модул (Signal Acquisition Module - е устройство използвано в автомобилите на Мерцедес за получаване и обработване на информация от датчици, контролери и превключватели, като по този начин се управляват различните уреди - C-Class (W203), Е-Class (W211,W212), S-Class (W220)

5. Ключове - всички модели.

Проблеми при отделните модели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    До 20: Прав си за всичко, но и аз карам 15г Ауди, имам огромна любов към марката, но за мен е по-важно да имам нов покрив над главата отколкото обезценяваща се кола.Когато взимах решението се спрях именно на нов апартамент, а не на нова кола, та си търкалям "кошницата" и се надявам един ден да имам и апартамент и нова кола, но... :)
  • #16
    Георги ( преди 4 години )
    До 11:От доста години вече съм в бранша с авточасти, аксесоари и консумативи. По смехотворно същество от българина няма!Както казваш, купува се някоя кола с последни парички или бърз кредит и при първо обслужване се започва едно чесане по главите, да не говорим при проблем, а както знаем, щом една кола втора употреба е дошла в България, значи има защо да е тук.. та обикновено са такива "гъзари" с някое БМВ или Мерцедес.Сгрешено е мисленето на българина, пример е човекът който сравнява Ц и Фокус
  • #15
    none ( преди 4 години )
    Мерцедес на 15 г. е като всеки друг 15 годишен дръгел. Само че с далеч по-скъпи части и повече проблеми от повечето масови модели. Това да се сравнява нов масов модел нисък клас с 15 годишен Мерцедес, само в БГ си го можем. И терминът обща цена на притежание, само тук не говори нищо на потребителите. На мен лично ми е много лесно да преценя човека като го видя с 15 годишен Мерцедес/БМВ/Ауди и регистрация СВ* ;))) Ако има възможности ще си купи нов, ако има ум в главата ще си купи масов модел
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Ми аз нищо хубаво не прочетох, баси! По-добре да си купя хюндай, поне да знам, че няма да имам ядове.
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Имам 2 въпроса. Как така в Европа откъдето идва тази кола няма толкова евтини? При положение че тези включват доставка и печалба на дилъра. И второ защо само българина разбира от коли? Западно европееца с двойна и тройна заплата ще вземе Фокуса или дори ще слезе на Фиеста, вместо да вземе "хубавия" мерцедес. Там дори той ще е по-евтин без допълнителния прекупвач.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Даваш 2 тенденциозно подбрани опции - най-надценената версия на Фокус - на цена на доста по-добър автомобил и силно подозрителна обява която не представлява реално пазара. Реалната цена след пазарлъка на Фокус Титаниум или ST line е 40-42к. Реалната цена на С300 е 60+к После всичко което имаш да платиш по мерцедеса е х2 спрямо Фокуса. И то при положение че нищо не му се счупи на нови внос.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Най много ми харесва G500 AMG Line в черен сапфир.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Браво, хайде сега отвори мобиле де и намери аналогична за 20-22 к евра за да се надяваш да има зрънце истина в тази. Защото най-евтиния С300 който аз намирам е 28к евро без амг и 4х4. на тия 56к лв добави поне 5к печалба и разходи. Та всичко под 60к е измама.
  • #9
    v-1 ( преди 4 години )
    До 10, Правилно всеки трябва да си знае възможностите, новата кола не е само да я купиш, но трябва и да я поддържаш след това. Ама повечето "тарикати" по нашите ширини броят всичките си пари, за стар премиум с големият двигател и многото екстри и после нямат пари да му купят едни нормални гуми. Пък като дойде време за ремонти, положението става още по плачевно...
  • #8
    Георги ( преди 4 години )
    До 6: Ами загубата на стойност на Ауди/БМВ/Мерцедес е доста по-голямо от някоя малолитражка. Ако имам само 50к ,не бих взел Мерцедеса, ако тези пари не представяляват някаква трудност и имам стабилни доходи (не работя на заплата),тогава бих взел нещо от премиума, но трябва да можеш да си прецениш и поддръжката.Както се вика 'Всяка жаба да си знае гьола" - нещо което българина не спазва, само и само да впечатли комшията си и да може да остави "премиума" на габарити пред кафенето.
fallback
Последни