fallback

Mercedes на 15 години - какво да очакваме?

Хроничните проблеми на марката не са причина за отказ от нейните модели

Всяка автомобилна марка си има своите особености и слаби места, дори и Mercedes-Benz. При това, те не са никак малко, защото Daimler AG предлага много универсални детайли и агрегати за своите модели. Това означава, че те имат общи проблеми места. Именно за тях ще стане дума.

Колите на Mercedes ръждясват?

Не всички, но някои собственици на автомобили с трилъчева звезда на капака с изненада отбелязват, че се случва подобно нещо. То се отнася за автомобилите от началото на века, докато при по-новите варианти нещата са подобрени и те не са толкова податливи на корозия. Това обаче не означава, че не трябва и те да бъдат огледани внимателно преди покупка.

Със сигурност придобиването на премиум-автомобил на възраст около 15 години означава ако не големи разходи за обслужване, то поне по-чести ремонти и смяна на излезли от строя агрегати. Нивото на оборудване не е толкова впечатляващо (изключваме топ-версиите), а освен това собственикът трябва да мисли също за данъка на автомобила, както и за разхода на гориво, защото обикновено тези коли са оборудвани с мощни и големи двигатели.

Общи проблеми на моделите на Mercedes, произведени преди 15-20 години:

1. Поява на ръжда - Е-Class (W210), C-Class (W203), S-Class (W220), A-Class (W169), B-Class (W245), Vito (W638).

2. Спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) - Е-Class (W221), CLS (С219), SL (W215)

3. Компресор на системата Airmatic (производства на WABCO) - S-Class (W220), R-Class (W251), GL (X164)

3. Двигатели - M271 с обем 1.8 литра (проблем със системата за газоразпределение) и M272 с обем 3.5, V6 (износване на балансиращите валове)

4. SAM-модул (Signal Acquisition Module - е устройство използвано в автомобилите на Мерцедес за получаване и обработване на информация от датчици, контролери и превключватели, като по този начин се управляват различните уреди - C-Class (W203), Е-Class (W211,W212), S-Class (W220)

5. Ключове - всички модели.

Проблеми при отделните модели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #37
    анонимен ( преди 3 години )
    Незнам дали са добри старите Мерцедеси, но със сигурност са по-добри от някои от началните им класове в момента които са напудрени автомобили на марката Рено.
  • #36
    w211 ( преди 3 години )
    Карам w211 200 дизел, на колата съм втори собственик, навъртяни са 438 хил км, аз я имам от 2 години. Преди това съм имал/карал доста коли среден клас, включително и по-нови, Плюсове: Мерцедесът е добре изработен, по-тих, по-комфортен на дълъг път и с по-стабилно пътно поведение. Разходът дизел при спокойно каране се движи между 5-7/100. Минуси: Оригиналните части са скъпи, наистина има проблм с ръждата, от време на време има дребни проблемчета. Бих го сменил само за друг Мерцедес : ...
  • #35
    Бакърчето ( преди 3 години )
    Карам w204 c280 4matic от половин година. Моторът е с верига. Единственият кусур, който намирам за момента е, че крушките във веждите не са измислени и разтопяват гнездата на фара, за това ползвам ЛЕД, които също лесно горят и трябва да се сменят често. Инак за гумите, оригиналните джанти на колата са 16ки, съответно аз си я карам с такива. А марка и цена зависи от карането, така или иначе с времето гумата си губи качествата, караш ли малко няма нужда от Continental или Michelин
  • #34
    Наско ( преди 3 години )
    Имах Мерцедес и го продадох на 15 години . Аз го карах 12 г и излезе много здрава ,нищо не съм правил и беше като нова .
  • #33
    анонимен ( преди 3 години )
    Хич не са фатални проблемите на таратайките мерцедесче- това да ти откажат спирачките никак не е фатално, да ти откаже електрониката и да останеш на пътя също не е фатално,а кое е фатално - може би да се самовзривява, Ааа, да, това е фатално, другите са дребни проблеми,които ако оцелееш след сблъсък без спирачки ще обясняваш в селската кръчма колко здрав е мечо,както пише един отдолу чичка.
  • #32
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-здравите коли са Тойота и японските като цяло. Мерцедес на 15 години е ръждив варел и разхлопан, доста са Некачествени. Тойота на 15 години тъкмо се е разработила.
  • #31
    бобан ( преди 3 години )
    обикновено на15-20 г от другите марки са пълни кошове. Тука говорим за единични проблеми и то в резултат от ненавременна поддръжка. Карам мечо от 30 г, и до сега съм сменил само три модела ... Нито един от описаните проблеми не е фатален
  • #30
    бобан ( преди 3 години )
    обикновено на15-20 г от другите марки са пълни кошове. Тука говорим за единични проблеми и то в резултат от ненавременна поддръжка. Карам мечо от 30 г, и до сега съм сменил само три модела ... Нито един от описаните проблеми не е фатален
  • #29
    v-1 ( преди 3 години )
    #31 много добре е описал профила на пишман гъзара - имаш премиум, ама го караш с "истински" гуми (втора ръка, много добри) от Австрия, махнал си му ДПФ, защото нямаш пари да си купиш нов ( а и колата "дърпа" повече без ДПФ), сменяш части с китайски ментета (ама са тънка лайсна) :))))) И накрая ги гледаме такива по улицата, Мерц ама целия трака, дрънка и пуши и на мен лично ми става смешно за "гъзара" и жал за колата, която е съсипана.
  • #28
    анонимен ( преди 3 години )
    До 31: Като видя такива селски тарикати с милионна S-ка и ме избива на смях... Гордееш се ,че така си поддържаш колата или? Гъзар си ако извадиш торбата с пари за А8 или S ,като станат на 15 г. си комплексар с такава кола за мен :) ,неизживян "бизнесмен"
fallback
Последни