fallback

Mercedes на 15 години - какво да очакваме?

Хроничните проблеми на марката не са причина за отказ от нейните модели

Всяка автомобилна марка си има своите особености и слаби места, дори и Mercedes-Benz. При това, те не са никак малко, защото Daimler AG предлага много универсални детайли и агрегати за своите модели. Това означава, че те имат общи проблеми места. Именно за тях ще стане дума.

Колите на Mercedes ръждясват?

Не всички, но някои собственици на автомобили с трилъчева звезда на капака с изненада отбелязват, че се случва подобно нещо. То се отнася за автомобилите от началото на века, докато при по-новите варианти нещата са подобрени и те не са толкова податливи на корозия. Това обаче не означава, че не трябва и те да бъдат огледани внимателно преди покупка.

Със сигурност придобиването на премиум-автомобил на възраст около 15 години означава ако не големи разходи за обслужване, то поне по-чести ремонти и смяна на излезли от строя агрегати. Нивото на оборудване не е толкова впечатляващо (изключваме топ-версиите), а освен това собственикът трябва да мисли също за данъка на автомобила, както и за разхода на гориво, защото обикновено тези коли са оборудвани с мощни и големи двигатели.

Общи проблеми на моделите на Mercedes, произведени преди 15-20 години:

1. Поява на ръжда - Е-Class (W210), C-Class (W203), S-Class (W220), A-Class (W169), B-Class (W245), Vito (W638).

2. Спирачна система SBC (Sensotronic Brake Control) - Е-Class (W221), CLS (С219), SL (W215)

3. Компресор на системата Airmatic (производства на WABCO) - S-Class (W220), R-Class (W251), GL (X164)

3. Двигатели - M271 с обем 1.8 литра (проблем със системата за газоразпределение) и M272 с обем 3.5, V6 (износване на балансиращите валове)

4. SAM-модул (Signal Acquisition Module - е устройство използвано в автомобилите на Мерцедес за получаване и обработване на информация от датчици, контролери и превключватели, като по този начин се управляват различните уреди - C-Class (W203), Е-Class (W211,W212), S-Class (W220)

5. Ключове - всички модели.

Проблеми при отделните модели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #27
    Верно ( преди 4 години )
    Карам W211/V6/2006 купих го нов вече съм на 332000км като през това време съм сменил само електронното управление на скоростната кутия и охладител на маслото
  • #26
    Опа ( преди 4 години )
    Имам S класа 320cdi. Накладки има тънкана, гуми един приятел тираджия ми взима само истински от Германия или Австрия, масло пак той ми носи от шефа си го го взима, 5лв литъра. Други неща едно майсторче ми пооправя. Супер доволен съм излиза ми като опел астра а карам Меро. За 5000км нищо не съм пипнал здрав е като релса. А запушиха се ДПФ а ама ги срязахме и даже пари взех, сега и върви повече а разхода падна. С нафта от един приятел ми излиза средно 10 лв на 100 км. Само Мерцедес!!!
  • #25
    RRE ( преди 4 години )
    Пълни *** германски. Ръждиви тенекета за много пари с отказващи спирачки и електрически дефекти. Мерцедесче още много трябва да копират японците,за да направят поне наполовина здрава кола на Корола или Лексус!
  • #24
    Яздач ( преди 4 години )
    Мерцедес и всички останали.
  • #23
    Байчо ( преди 4 години )
    Карам си w 202 95 г.и хич не ми дреме на шапката. Има климатроник и abs. супер здрава машина
  • #22
    Пепи шекера ве... ( преди 4 години )
    На единия ред пише, че маслото на скоростната кутия трябвало да се сменя на 40000км, а на другия ред - на 60000км, па и други типични шекерски бисери! Но човеко кара неуДачия, така че....
  • #21
    v-1 ( преди 4 години )
    Ако съм скъсан, няма да взема Мерца Защото едни нови гуми за него (които са сигурно 18ки или 19ки) струват два пъти колко гумите за форда. Отделно частите са много по-скъпи, има повече системи, които могат да имат проблем и т.н.И ще стане като един приятел, купи си БМВ (на старо) - направи няколко ремонта за цифра пари. И му се обаждам да ходим някъде във витоша беше - отговорът беше "Ами няма да дойда щото пътя не хубав и не искам да ходя с БМВто там" :))) Доста базик изяде, след това :)
  • #20
    до 23 ( преди 4 години )
    Понеже "умните" българи са много Мерцедес е в топ 5 на най-разпространените марки в БГ и всеки има поне по 2-3 познати със "здрави и хубави" Мерцедеси та всеки е чувал как се реве че все нещо има да се прави по тях. От 10 години насам няма такова нещо като здрав 15 годишен Мерцедес. В момента здравината на 10 годишния е доооста под въпрос пък какво остава за по-стари.
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    Мерцедес на 15 години? Първото, което очакваме е светлинна феерия на таблото. Едно добър ден в квартален сервиз е 1600 лв. Във фирмен сервиз към "добър ден" върви и кафе, а цената стартира от 4500 лв. Смяна на електронни блокове, чистене на грешки, смяна на окачване, смяна на датчици... И колата пак ще си е развалена, но поне ще стигне пред дискотеката, където може да бъде оставена докато дойде време за автоморгата.
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре правят от редакцията, като пишат по нещо за Мерцедес. Тогава всичко що е чуло и видело колко, аджеба са "калпави" тия коли, дава "компетентно" мнение! Ние пък дето ги имаме, просто си ги караме и ни дреме на Фара!!
fallback
Последни