IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda стана кола на годината... в Германия

Електрическият Polestar 2 спечели в луксозната категория, BMW Alpina B3 - в спортната

Електрическата Honda Е влезе в историята, като стана първия японски автомобил, обявяван за кола на годината в Германия. Малкият градски електромобил спечели в категорията за иновативно задвижване за 2021 година, а след това във финала се наложи над финалистите от другите категории - Volkswagen Golf, Volkswagen ID.3, Polestar 2 и BMW Alpina B3.
 
  
Кола на годината, Германия, 2021
  
  
Наградите "Автомобил на годината в Германия" се връчват от жури, съставено от базирани във Федералната република журналисти. Мнозинството от тях са германци, но има и чуждестранни кореспонденти, включително и един японец - Йошихиро Кимура.

В последните години журито подчертано отдава предпочитание на електрическото задвижване - автомобил на годината за 2020 бе Porsche Taycan, а за 2019 - Jaguar I-Pace.
  
  
Honda E
   
   
Това е пореднага награда за Honda E. Японският автомобил неотдавна спечели и престижната награда за дизайн Red Dot, наградата на Autocar за най-добра технология на годината, а също и приза малка градска кола на годината в конкурса News International Motor Awards 2020.


Кола на годината в Германия - победители по класове (ГАЛЕРИЯ):


  
  

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Японците никога не са били големи майстори на електрониките и електриките, нито на компютрите. Това бяха митове, създадени от комунистите едно време, защото нямаше как да признаят лошата Америка за лидер.
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    358 ( преди 3 години )
    няма ли варбург електромобил?
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 3 години )
    Това жури да не е назначавано от Митьо Пищола или Калканджиева? Нищо усвет на снимките!
  • #10
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Японците се излагат като кифладжии! Уж бяха големи майстори на електрониките и електриките а сега се оказва че не могат направят една електрическа кола като хората. Къде е Тойота? Къде е Мазда, Къде е Субару? Къде е Мицубиши? Всички стоят и не правят нищо.Корейците май се оказаха доста по способни и вече доста добри ел. модели.
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тази Хонда в реални условия съм сигурен че не може да мине повече от 150км. с едно зареждане.
  • #8
    4 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Потрес. Тази Хонда изглежда ужасно. Те всичките им модели са супер хрозни ама това е върха на грозотията. че параметрите му са доста слаби. Не може да отидеш до съседния град.
  • #7
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Loco ( преди 3 години )
    Това е някаква нелепа класация, която никой в Германия не е чувал. Изборът на Хонда е също толкова нелеп - бутикова количка със симпатичен дизайн (въпрос на вкус и естестически критерии, колега от номер 8), но с нищожна по днешните стандарти батерия и пробег, и висока цена. Как ID.3 e станал премиум, е също мистерия. С Polestar 2 и неговото качество (липсата му) нещата станаха гротескни. Въобще някакво комично упражнение, което е важно само за PR отдела на Хонда
  • #6
    7 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За мен тази Хонда изглежда несериозно грозновата и това с наградата за дизайн "Red Dot" ме изуми просто.
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Като изключим БМВ Алпин, напълно неадекватна класация.
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Премиум му е цената, или поне болните надежди на маркетолозите които пак се опитват да ъпсейлнат.