IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi SQ2 бе обновен само 2 години след появата си

Компактният кросоувър получи различна визия и нови технологии

Audi обнови визията и бордовите технологии в компактния кросоувър SQ2. Фейслифтът идва само две години след лансирането на модела, а компанията вече събира поръчки за спортната версия. Цената му в Германия стартира от 45 700 евро и клиентите скоро ще могат да получат първите бройки.



За задвижването на Audi SQ2 все така се грижи двулитров турбобензинов двигател с максимална мощност 300 к.с. и въртящ момент от 400 Нм. Агрегатът предава тягата към четирите колела с помощта на 7-степенна кутия S tronic, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч  за 4,9 секунди и максимална скорост от 250 км/ч.

На външен вид, променена е челната осмоъгълна решетка, която е малко по-тясна. Лека промяна има и в дизайна на светлините, като вече те базово са диодни, а опционално могат да се поръчат матрични. Леки стилистични обновления има в капачките на огледалата, задната броня и спойлера, а сред джантите има нови модели с диаметър 18 и 19 инча.

В интериора, налице е обновената версия на инфо-развлекателната система на Audi, която е с повече функции. Серийни са вече автоматичният климатик, мултифункционалният спортен волан и спортните седалки. Налична е и премиум аудиосистема Bang & Olufsen.



Audi SQ2 предлага и пълен набор функции за безопасност и асистиране на водача. Сред тях, налични са адаптивен круиз контрол с асистиране, който сам ускорява, намалява и върти волана в лентата, по която се движи автомобилът.

Повече снимки на обновения Audi SQ2 може да видите в галерията:

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    И как така комбито е с по-голяма товароносимост? Като му дават 670 а на Q7 e 880кг? Максималния обем на СУВа е с 210л. по-голям при вдигнати седалки а при свалени 240л. повече. Това е цял 200литров варел, плюс един куфар още отгоре на комита, седемте седалки няма да ги споменавам, но трите отделни задни седалки на втория ред на Q7 за възрастни, срещу пейка с две места и едно малко повдигнато по-средата за дете.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ако има как - с удоволствие бих те свързал с човека с тая Q7. Той е дошъл до два извода - едно комби с голям просвет е много по-практично - с по-голяма товаропоносимост и по-евтино за поддръжка. Но човекът признава - з апрестиж искам все пак да карам Q7-цата. Тва е. Човекът е с пари, работи в ИТ сферата.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    три деца а куче котка папагал за кога
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не просто ти казвам, че нещата които ми дава този СУВ, няма как да ги получа от лека кола. Другото което искам да кажа е , че СУВ вече не като първите джипки , които просто бяха повдигнати модели на леки коли. Споменах ти челното съпротивление, моя модел е с 350 кила по-лек от предния, което е голям плюс към окачването и спирачките и разхода а на черен път където с кола ще се люшкаш, тук въздушното окачване обира всичко. Висока позиция, добра видимост и др. Не е само маркетинг а реални плюсове.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Брат, ти да не цитираш брошурата от шоурума? Точно това е гениалният маркетинг, за който говори колегата по-долу.
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не знам какво значи задиране и повреди и за какво Q7 говориш, да не е 15 годишно на 600К км? Защото аз карам новото Q7, вече 4четвърта година, 0 повреди. Какви недостатъци видя? Като сваля седалките в багажника имам 2000л. обем за товар. имам 7 седалки а семейството ми е голямо, имам 3деца, като взема и някоя баба и тия седалки ми идват супер. Челното съпротивление е 0,32 което е супер за СУВ харчи под 7литра при 90км.ч. с чип качен от 272 на 330к.с. Ускорението до 100 е 5,9сек. Какво повече?
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ами и аз не разбирам, но маркетингът, създал СУВ манията е гениален. Такъв тип коли имат само и единствено недостатъци. Имам приятел с Q7-а и знам за поне три случая на задиране и повреди по улиците в София...
  • #1
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Наистина не разбирам защо някой би си взел такава кола (не само това ауди, а тези малки "сувове" по принцип). Защо не някой "хот- хеч" или нормален седан, или пълноразмерен "джип". Това изглежда супер малко и грозно, с много дебела задна колона, малък багажник, тясно. По- добре А3.