IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai разширява ударно гамата си от екологични модели

Корейците представиха обновената електрическа Kona като част от 10 „зелени” машини

Hyundai възнамерява да разшири гамата си от екологични модели с електрифицирано и водородно задвижване до цели 10. Това ще се случи до края на 2022 година, когато корейците ще имат в гамата си 4 хибрида, 2 плъгин хибрида, три електромобила и един на водород.


Hyundai eco range


Класически хибриди ще са седаните Elantra и Sonata, както и кросоувърите Tuscon и Santa Fe. Последните два ще се предлагат и във версия със зареждане в контакта. Като "чистокръвни" електромобили се предлагат Kona (която бе обновена) и очакваните Ioniq 5 (кросоувър) и Ioniq 6 (седан). В гамата остава и водородният SUV Nexo.

"Атаката" започва с обновения Hyundai Kona Electric, чиито фейслифт следва този на конвенционалния кросоувър, който бе освежен през лятото. Промените по електромобила са повече откъм дизайн и някои технологии, но базата за задвижване си остава непроменена.

Откъм външен вид, Kona EV се отличава с тотално преработена предница, където освен по-тънките светлини, на очи се набива и асиметрично разположеният порт за зареждане. Според компанията решението "твърдо показва, че това е електромобил". Промените отпред допълват няколко малки въздухозаборника.


hyundai kona 2020


Отзад, чак толкова видими промени няма, освен новия дизайн на допълнителните свелини. А както и конвенционалните варианти на Kona, електрическият е станал по-дълъг с 4 см. Налични са нови 8 цвята за каросерията, с която вариантите стават общо 16.

В салона, новост е 10,25-инчовият дигитален приборен панел. Мултимедийната система базово е с 8-инчов дисплей, а опционално се предлага и такъв с диагонал 10,25 инча. Инфо-развлекателната система с по-голям екран е и с по-богата функционалност, като поддържа Bluelink технология, чрез която клиентите могат да контролират множество функции на автомобила през телефона си.

Що се отнася до задвижването, то продължава да е в два варианта. Базовият комбинира електромотор със 136 конски сили и батерия с капацитет 39,2 kWh, а по-мощният развива 204 конски сили и се комбинира с 64-киловатчасова батерия. И в двата случая въртящият момент е 395 Нм.

Повече снимки на обновения Hyundai Kona EV вижте в галерията:

0 от 500