По разбираеми причини 2020 не беше твърде богата на събития, свързани с класически автомобили. Но изложбата на автомобилния музей Audrain в Нюпорт, Роуд Айлънд, би изпъкнала и в далеч по-оживена година. Озаглавена "От пистата до операта: марките, които умееха всичко", тя е събрала много любопитни комбинации от модели на класически производители - един състезателен и един за светски нужди. От Isotta Fraschini до Ferrari и от Duesenberg до "черната вдовица" на Chevrolet, разглеждането й е чисто удоволствие дори за онези, които не могат да го направят наживо и трябва да се задоволят с "посещение" онлайн.
Марките, които можеха всичко (ГАЛЕРИЯ):
Историята на Jaguar започва скромно с производството на кошове за мотоциклети през 20-те години. Истинският възход на компанията започва след 1945, под ръководството на сър Уилям Лайънс, когато тя приема името Jaguar Cars Limited. XK 120, появил се през 1948, е най-бързият сериен автомобил на планетата по онова време. А през 1951 се появява и Mk VII - луксозен и просторен, но наполовина по-евтин от Rolls Royce и Bentley. Освен това, въпреки размерите си, е доста добра състезателна кола, а с наследника му Стърлинг Мос и Майк Хоторн печелят Рали Монте Карло през 1956.