Volkswagen Polo определено с ред най-успешните и популярни автомобили. Компактният модел тази година навърши 45 години, а в момента на пазара е седмото му поколение, а докато стигне до него машината е преживяла какви ли не трансформации и версии.
За този почти половин век, мъникът е успял да стане по-скъп от Mercedes S-Сlass, по-успешен от Audi Quattro и и по-мощен от Porsche Cayman.
Не вярвате? Нека проверим:
9 версии на Volkswagen Polo, за които може и да не подозирате
Polo GTI R5: наследникът
Неговият 1,6-литров турбо двигател развива 272 конски сили, на които е възложена задачата да завъртят и четирите колела, а благодарение на маса от 1,23 тона, той ускорява до 100 км/ч за 4,1 секунди. Серийният Polo GTI е със 70 к.с. по-слаб, 130 кг по-тежък и никога не е мечтал за задвижване на четирите колела.
Неговият 1,6-литров турбо двигател развива 272 конски сили, на които е възложена задачата да завъртят и четирите колела, а благодарение на маса от 1,23 тона, той ускорява до 100 км/ч за 4,1 секунди. Серийният Polo GTI е със 70 к.с. по-слаб, 130 кг по-тежък и никога не е мечтал за задвижване на четирите колела.