Volkswagen Polo определено с ред най-успешните и популярни автомобили. Компактният модел тази година навърши 45 години, а в момента на пазара е седмото му поколение, а докато стигне до него машината е преживяла какви ли не трансформации и версии.
За този почти половин век, мъникът е успял да стане по-скъп от Mercedes S-Сlass, по-успешен от Audi Quattro и и по-мощен от Porsche Cayman.
Не вярвате? Нека проверим:
9 версии на Volkswagen Polo, за които може и да не подозирате
B&B Polo R WRC Street: най-мощният
Тунинг компанията взе за база и без това редкия модел с три врати и смени всичко под капака, започвайки от компютърния софтуер и завършвайки с изцяло нов всмукателен и изпускателен колектор. В резултат на това базовите 220 к.с. и 350 Nm бяха повишени до 362 "коня" и чудовищните 510 Nm въртящ момент! Дори и днес само със задвижване на четирите колела Mercedes-AMG A 45 може да се похвали със сходни характеристики. Вярно е, че предното задвижване попречи на Polo да разгърне напълно потенциала на двигателя: ускорението 0 - 100 км/ч е за 5,2 секунди, на фона на същия A1 с мощност 421 конски сили, който го прави само за 3,9 секунди.
Тунинг компанията взе за база и без това редкия модел с три врати и смени всичко под капака, започвайки от компютърния софтуер и завършвайки с изцяло нов всмукателен и изпускателен колектор. В резултат на това базовите 220 к.с. и 350 Nm бяха повишени до 362 "коня" и чудовищните 510 Nm въртящ момент! Дори и днес само със задвижване на четирите колела Mercedes-AMG A 45 може да се похвали със сходни характеристики. Вярно е, че предното задвижване попречи на Polo да разгърне напълно потенциала на двигателя: ускорението 0 - 100 км/ч е за 5,2 секунди, на фона на същия A1 с мощност 421 конски сили, който го прави само за 3,9 секунди.