Volkswagen Polo определено с ред най-успешните и популярни автомобили. Компактният модел тази година навърши 45 години, а в момента на пазара е седмото му поколение, а докато стигне до него машината е преживяла какви ли не трансформации и версии.
За този почти половин век, мъникът е успял да стане по-скъп от Mercedes S-Сlass, по-успешен от Audi Quattro и и по-мощен от Porsche Cayman.
Не вярвате? Нека проверим:
9 версии на Volkswagen Polo, за които може и да не подозирате
CrossPolo: най-неоцененият
В наши дни почти всеки нов модел е SUV, а колите, които са далеч от сегмента също упорито искат да изглеждат като офроуд бойци. KIA Rio X-Line, Dacia Sandero Stepway, Ford Fiesta Active - никой не би си ги купил заради възможности извън пътя, каквито нямат. Но пазарът показва, че клиентите се радват да бъдат излъгани от това впечатление.
В наши дни почти всеки нов модел е SUV, а колите, които са далеч от сегмента също упорито искат да изглеждат като офроуд бойци. KIA Rio X-Line, Dacia Sandero Stepway, Ford Fiesta Active - никой не би си ги купил заради възможности извън пътя, каквито нямат. Но пазарът показва, че клиентите се радват да бъдат излъгани от това впечатление.