fallback

12 признака, че сте на път да купите трошка

Тези трикове на продавачите трябва веднага да ви подскажат за какво става дума

Покупката на употребяван автомобил си има и плюсове, и минуси. Плюсовете са ясни: спестявате пари, и то все повече, защото цените на новите автомобили растат с доста по-бързо темпо от инфлацията напоследък. Минусите се изразяват най-вече в неизвестностите около техническото състояние на машината. Продавачът, разбира се, е последният човек, който да ви помогне да намалите тези неизвестности. Неговата цел е да продаде автомобила на максимално висока цена - което в повечето случаи е в противоречие с вашата цел, която е да научите максимално много за колата, преди да я купите. Затова трябва да разчитате най-вече на собствените си очи и мозък. Ето някои сигурни признаци, че нещата не са толкова добре, колкото продавачът ги представя.

12 признака, че сте на път да купите трошка (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #15
    Факт ( преди 3 години )
    Сравнително прилична статия.Само да отбележа,че до аспуха на съвременен автомобил трябва да можеш да стоиш и да дишаш спокойно,без да се усеща каквато и да е миризма,вкл. на високи обороти.Единствено при запалване може да се усети миризма на недоизгорял бензин.За видим пушек и дума да не става.
  • #14
    до 7 и 10 ( преди 3 години )
    Не съм от Горубляне, но ви сложих минус. Само защото не отчитате, какъв мърляч може да бъде българина. Може и да е на 250 000 км. колата, но може и да е обиколила всички гаражни майстори и на какви мизерии може да се натъкне човек.
  • #13
    st ( преди 3 години )
    Извод: Не се връзвайте на всичко, което прочетете в интернет. В случая 11 от 12 са валидни, обаче 12-тата е простотия, която би ви отказала от някой сносен автомобил.
  • #12
    st ( преди 3 години )
    Другата кола - 92 000 км (07.15). Изтървах момента да сменя постелките и тази пред шофьорската седалка е скъсана, разяде се и оригиналната тапицерия под краката на шофьора. Сложил съм един балатум 35/25 см, за да не се прецаква повече. Вланът също вече е захабен.
  • #11
    st ( преди 3 години )
    Адекватен коментар като цяло. Без последната точка, която не говори нищо. И двете коли съм си ги купувал чисто нови от магазина. На първата, която е на 192 000 км (10.2007) воланът е в отвратително състояние и за собствения си кеф се чудя дали да си го пооправя. Стъкълцето на лоста е строшено, на нищо не прилича. Ако човек прочете това сигурно ще направи колата милионерче.
  • #10
    до 7 ( преди 3 години )
    Много разумен коментар, none. Минусите са ти ги нашляпали някои огорчени човечета от горубляне, най-вероятно
  • #9
    Ако купувате .. ( преди 3 години )
    рено значи гарантирано сте на път да купите трошка!
  • #8
    Печеливш ( преди 3 години )
    Взех една Вектра Б 2.2 бензин, като я изфорсирах веднъж и като замета отзад сини кълба, айде вземи тея 2 бона за основен ремонт + веригите. Това лято гледам предния капак взел да изсветлява и отдолу едва-едва взе да прозира ОК Супертранс хехехехеее! *** па върви чумата 150 коня кат я смръщим луда Вектра!
  • #7
    none ( преди 3 години )
    Най-добрият вариант за втора ръка автомобил е такъв закупен в България като нов. На такива коли може да се проследи много по-лесно историята, а и като правило в България рядко някой прави повече от 30-40К км на година. Повечето се карат по 25К, което означава че кола на 10 години има шанс да е на 250-300К км. Лошото е, че коли карани в България от нови, на прилични цени няма много на пазара, и се продават бързо (последната я продадох за по-малко от 1 час ;))).
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    При положение че за 20-тина хиляди може да си купиш читав автомобил от официален дилър незнам защо все още някой прави сметки за разни милионници от Горубляне, преди месец време обиколихме автокъщите и автомобил след 2014/2015-та под 12хилки трудно се намираше....
fallback
Последни