IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus оставя европейците без три модела

Хечбекът CT, седанът IS и купе RC отпадат от пазара на Стария континент

Компанията Lexus приключва продажбите на хечбека CT, седана IS и купе RC в Европа, съобщава Automotive News, като се позовава на представител на марката. Японският производител ще насочи всички сили в сегмента на кросоувърите и затова изтегля от пазара всички непопулярни модели.


Lexus IS

Седанът IS записва все по-слаби продажби и това се окава решаващо за съдбата му в Европа.


Изключения все пак ще бъдат направени, като те се отнасят за имиджовите модели на луксозния бранд. Това са купетата с 4 врати RC F и LS, а също така и седанът ES, който демонстрира положително динамика на продажбите.

За периода януари-август 2020 година бестселър на Lexus на европейския пазар е кросоувърът UX, от който са продадени 10 298 бройки. В топ 3 попадат още NX и RX с резултати 7739 и 3474 реализирани машини, като на фона на тези резултати е напълно логично производителят да се съсредоточи именно върху кросоувърите, които се търсят много повече в сравнение с останалите класове.


Lexus CT

За 8 месеца от хечбека CT са продадени само 2344 бройки, което с 35% по-малко от аналогичния период на 2019 година. Прекратяват се също продажбите на седана IS (1101 бройки) и на купето RC (422 бройки).

В същото време флагманското купе RC F остава в гамата за Европа, както и седанът LS, въпреки че техните резултатите са още по-ниски. Различно стоят нещата със седана ES, чийто резултат се е увеличил с 3% през 2020 година - до 2346 бройки.

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    От последните коментари лъха балканска уникална простащина.Прост народ слаба държава.
  • #10
    3 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не само в Европа, но и в Щатите не могат да се преборят за първото място - просто и там започнаха да разберат от коли
  • #9
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колкото по-малко от тези естетически извратении има по-улиците, толкова по-добре.
  • #8
    6 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    и цялата продукция на Тойота да изчезне от пазара на никого няма да липсват
  • #7
    6 rate up comment 13 rate down comment
    1-вия ( преди 1 месец )
    бклуци.Хубави па никой не ги ще смех пълен
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    младен ( преди 1 месец )
    IS-ката е много здрав и готин автомобил. Имам такава но предишното поколение. Исками се да я сменя с по новата та сега.....цените имна старо ще се вдигат ли...ще падат ли....
  • #5
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е Европа, естествено че няма как да се преборят с несмката премиум тройка. Това за продажбите. Относно качеството, има достатъчно информация и трябва човек ама нищичко, никога да не е чел, да каже че не са качествени. Ми то няма класация за надежност, където да не са в топ 3 ! Тоя първия да вземе да се гръмне.
  • #4
    10 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Броя продажби и спирането на модели е показателен за предпочитанията на потребителя и качествата ма самите автомобили
  • #3
    21 rate up comment 9 rate down comment
    112 ( преди 1 месец )
    Лексусите ме кефят повече от немската троица а от към надеждност дори няма база за сравнение.
  • #2
    11 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Трябва да си доста комплексиран *** да кажеш, че Лексъс били ***.