fallback

10 от най-добрите коли, които Honda е правила

Японският производител има отлични предложения във всички популярни сегменти

Независимо дали става въпрос за спортни автомобили, разработени за каране на писта, или за семейните седани и кросоувъри, Honda винаги е сред водещите автомобилни производители в света. Факт е, че някои нейни модели също се оказаха неуспешни, но това не се отразява на имиджа на японската компания.

Именно Honda беше първият производител, който успешно атакува пазара в Америка, като наложи на него и марката марка луксозни автомобили в Acura. Моделите на Honda се продават успешно и в Европа, въпреки че в последно време гамата на Стария континент беше съкратена. Изданието Viacars предложи свой Топ 10 на най-добрите коли, които японският производител е създал през историята си.

10 от най-добрите коли, които Honda е правила (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Honda

fallback
  • #12
    до 13 ( преди 4 години )
    След фейслифта - 2004 г. има и 2.2 мотор!
  • #11
    S2000 ( преди 4 години )
    S2000 е с двигател 2.0 не е с 2.2 ъъъъ
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Новият Акорд е чудесен автомобил - особено с двулитровия двигател или в хибриден вариант. Обаче дизайнерите на Сивик трябва да бъдат пратени в Сибир.
  • #9
    Име и Фамилия ( преди 4 години )
    CRX, S2000, JAZZ TYPE R , INTEGRA, ACCORD 6 TYPE R може да пропускам . Хонда е Велик бранд с невероятни коли в автомобилостроенето. Поздрави
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    И кола и мотор имам Хонди.Моторът е CBR1100XX.Колата е Акорд VIII 2.2 i-DTECИ от двете съм много доволен, но не съм заклет Хондаджия.От по-новите Хонди незнам дали ще си взема.Само едно нещо ще Ви кажа - нито моторите нито колите им сега са каквото бяха преди.Това е информация от първа ръка и говоря от личен опит.
  • #7
    Синдикат на Ало Изма ( преди 4 години )
    А къде е Прелюд!? За мен лично като хондаджия и почитател на японските автомобили, Хонда започнаха да губят чара си след 2003-4 година. Тогава започнаха да минават в безличната ширпотреба. А някой от култовите им модели преминаха в сегмент който не им подхожда. Сивик например от седма генерация вече не е малкия пъргав хечбек който беше.
  • #6
    none ( преди 4 години )
    Бях им голям фен на Хонда допреди 15 години. Мотори съм имал почти само техни (CBR, VFR, VTR, VTX), правят уникално добри двигатели за мотори. Не са най-мощните на пазара, но са най-здравите. И в момента според мен са най-добрите на пазара. За колите обаче нещата се промениха. Имаха уникално добър дизел 2002, който съм карал на Акорд и Сивик, но оттогава нищо не са изкарали. Последните им мотори с турбо и CVT изобщо не са за коментиране, а да не говорим за безобразните цени и сервиз на вносителя
  • #5
    Владо ( преди 4 години )
    Съгласен съм с Dido за Prelude.А лично на мен любимата ми е фейслифта на оригиналният NSX от 1997, мисля.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Явно не си обърнал внимание, че статията е за японски автомобили и коментара ти е леко неуместен. Иначе всеки знаече, че на повечето германски автомобили турбото е консуматив.
  • #3
    Dido ( преди 4 години )
    Поредната препечатана американска статийка за модели, повечето от които нямат нищо свързано с нашия континент! А факта че липсва култовия модел Prelude който за времето си вкара една камара иновации, изобщо не ми се коментира!!!
fallback
Последни