fallback

10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина

Новото поколение вдига малко летвата, но пак е доста под конкурентите си. Ето как го прави

Защо Dacia Sandero e толкова евтина? Новото поколение на румънския хечбек на Renault също е жертва на инфлацията в последните две години, но пак си остава чувствително по-евтино от всичките си конкуренти. Защо е така? По-малко автомобил от останалите ли е Dacia? Или просто другите производители са по-алчни? Нека се опитаме да посочим някои от основните причини новото Sandero да си остане най-достъпният автомобил на европейския пазар.

10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #38
    един там ( преди 3 години )
    Приятелката ми до скоро имаше Поло 2014-та 1.6 TDI 105 коня и извънградско си вървеше съвсем прилично и пътуването не беше натоварващо. Сега има хибридна Корола и може да се каже, че е същото, даже малко по-добре.
  • #37
    един там ( преди 3 години )
    Ако ще се кара само градско, или айде, като цяло на по-къси разстояния, до 90 км/ч и по 10-12 000 км. на година, мисля, че Сандерото не е лош вариант. Ако обаче ще карате повече километри и имате и извънградско каране (магистрално), не мисля, че е много удачен избор. Отбелязах магистралното, въпреки, че някой ще каже "кой си купува хечбек да кара магистрално". Е новите хечбеци като комфорт не са по-различни от колите средния клас до преди 12-15 години.
  • #36
    до 35 ( преди 3 години )
    Много разумен коментар. А има спорове, щото някакви потиснати от живота и от избора си лица държат да си го изкарат на другите
  • #35
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз пробвах новото Сандеро хубава кола нова приличен разход+ газова уредба в цената. Сега чакам доставката 8-12 седмици. Несравнима цена. Много мислих и сравнявах но за тези пари с тези екстри голфа струва 20к евра.
  • #34
    анонимен ( преди 3 години )
    Не разбирам защо под подобни статии следва спор, че и заяждане. Да има различни автомобили е само от полза за всички нас. Пазарът (за съжаление напоследък и политиката) ще реши дали Рено или БМВ са направили успешен модел. Никой не ни кара насила да купуваме Дъстър например.
  • #33
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе кво айго те е патило, тоя славен продукт на чешкия завод на Пежо? Не само, че не са в един сегмент, но и айго в България си купуват само доставчиците на пица. И то не За 17, а за 13000, на себестойност, за да си отчитат бройки
  • #32
    анонимен ( преди 4 години )
    Мдаа, както пише по надолу дачия 15000 и след 5 години 5000. Айго за 17000 след 5 години се вземат 9-10.000лв. Кое по точно му излиза евтиното на дачията? Да не говорим каква ммъка е да се кара през това време.
  • #31
    Готин ( преди 4 години )
    Много ,,мат'риал,, тука бе!Нема се упрайм ща знайш, Минке.
  • #30
    анонимен ( преди 4 години )
    Много добра машинка е дачията. Отделно, че бие по надеждност прехвалените швабски талиги. Защо ли горските в Германия карат дъстер-и? Една от малкото коли, които все още си струват парите, дразнещото е, че употребяваните дачии държат доста високи цени.
  • #29
    робин худ ( преди 4 години )
    Има и мазохисти който се радват на тия контейнери то името му само е кола и след първата година леш хаха че и се хвалят някой хора нали кирчо 11год мазохизъм или я караш само до лозето и обратно амая била нова то и заз едно време беше нов но хората търсеха лади
fallback
Последни